dostum çok zor bi soru sormuşsun..
deep purple desen hard rock'ta en iyi 3lüden biridir..buna led zeppelin de dahil
pink floyd'u kimse tartışamaz zaten..icra ettikleri müzik insan işi değil..
quuen acayip bir tarzı vardı 100milyonlarca albüm sattılar..max cavalera gibi sert bi insana bile ilham vermiş bi gruptur..
black sabbath ilk heavy metal gurubu olarak kabul eidliyor bence de öyleler..ozzy ve tony iommi gibi 2 dev ismi barındırdılar ilk kuruldukları yıl ve babalarımız desem yanlş olmaz :D
judas,black sabbath ve IM'dan sonra en iyi 3. heavy metal grubudur benm gözümde hadi onu geçtim diğerlerinin yanında..
rolling stones da kült bi grup ama bunların yanında şanslarının az olması normal..
bu arada beatlesı geçtim de bence iron maiden ankete konulmayacak kadar mükemmel bi grup değil bence..görüşüm budur..oyumu da kimseye veremedim valla :D