Yorumlar

  • Anket Velvet Revolver hakkında ne düşünüyorsunuz???

    şu solo albümündeki by the sword'U söyleyen andrew stockdale'de de manyak ötesi ses var yalnız.ayrıca canlı performansı da çook iyi o adamın ama galiba wolfmother diye bir grupta şu an
    Üye
    Slash_Axl
    Tarih
    13 Mayıs 2010
  • Anket Hangi parçanın solosu daha ölümcül duygu yoklü

    Dont cry,november rain ve comfortably numb.
    Üye
    Slash_Axl
    Tarih
    13 Mayıs 2010
  • Anket Sizce hangi grubun soloları daha güzel ?

    bırakın allah aşkına iron maiden'ın gitar sololarında bir özellik yok.her halta metallica demiyorum ama buhnların arasından her türlü metallica yani biraz da bırakın metallica düşmanlığını.burada sana metallicanın sadece bir albümü mü demiş.adamlar güzel müzik yapınca ticari kaygı mı oluyor.tamam st. anger rezalet bir albüm bence ama master of puppets ya da RtL çok güzel albümler bence.burada hız istiyosan one ile MoP 2. solo var duygu istiyosan Fade to Black ve MoP 1. solo var yani.Iron maiden dinlerim Bruce'a hürmeten ama.onu çıkar iğrenç bir grup olur bence
    Üye
    Slash_Axl
    Tarih
    13 Mayıs 2010
  • Anket solo dedin mi hangisi daha sağlamdır?

    bunların arasından kirk ama ben petrucciyi de dinlerim.şıklar çok kısıtlı jimy page falan olsa iyi olurdu
    Üye
    Slash_Axl
    Tarih
    13 Mayıs 2010
  • Anket Sizce ''Death Magnetic'' deki en güzel solo hangi parçada ?

    unforgiven III bayağı iyi ondan sonra all nightmare long gelir.o da iyi.
    Üye
    Slash_Axl
    Tarih
    13 Mayıs 2010
  • Anket Solosuz metal olur mu?

    solosuz rock olur ama metal olmaz diye düşünüyorum.
    Üye
    Slash_Axl
    Tarih
    13 Mayıs 2010
  • Anket Sizce en buyuk solo gitarist kimidir??

    benim için gitarda en önemli unsur duygudur.yani cevap slash oluyo.ondan sonra david Gilmour.diğerleri de kötü demiyorum ama bence hız önemli değil.saniyede 50 nota da çalsa duygu yoksa kuru gürültü benim için
    Üye
    Slash_Axl
    Tarih
    13 Mayıs 2010
  • Anket En iyi Power/Trash metal grup

    orda hallediceksen gıcık listenden çıkar koçum beni,yok öyle hem yazarım hem kaçarım!!
    Üye
    xhomeboyx
    Tarih
    13 Mayıs 2010
  • Anket Hangi solo şarkıdaki duyguyu tavana çıkarmıştır ?

    şıklardan comfortably numb ama bence november rain daha iyi
    Üye
    Slash_Axl
    Tarih
    13 Mayıs 2010
  • Anket Slash'in solo albümünü nasıl buldunuz???

    10 numara.by the sword aşmış
    Üye
    Slash_Axl
    Tarih
    13 Mayıs 2010
  • Anket En bilindik ve duygulu soloları atan?

    slash demeye gerek var mı.slash gitar ağlatmakta 1 numaradaır.belki o kadar hızlı çalmaz ama duyguda üstüne yok hem hızlı çalınca da yardırabilir bkz:Sweet Child O' Mine
    Üye
    Slash_Axl
    Tarih
    13 Mayıs 2010
  • Anket En sevdiğiniz Guns N Roses gitaristi?

    slashi geçeceklerini imkansız olarak görüyorum ben :)) en çok zorlayan izzy olacaktır
    Üye
    kirk-_-james
    Tarih
    12 Mayıs 2010
  • Üye
    kirk-_-james
    Tarih
    12 Mayıs 2010
  • Anket Hangi Black Sabbath??

    bilmyoruz gurban hele bi gelsin biz onu görek de..
    Üye
    kirk-_-james
    Tarih
    12 Mayıs 2010
  • Anket En iyi Power/Trash metal grup

    "ainesi iştir kişinin lafa bakılmaz,şahsın görünür rütbe-i aklın eserinde" ZİYA PAŞA ...

    yazdığım son cevabı bile anlayamamışsın. yazık yazık :D bence artık konuyu kapa burda saygı çerçevesinde bitirelim sen lafını söyledin "kirk james"... bende söyleyeceğimi söyledim yoksa
    ZİYA amcamın başka sözleride giricek devreye mesela bkz:

    "Nush ile uslanmayanı etmeli tekdir, tekdir ile uslanmayanın hakkı kötektir."
    ZİYA PAŞA
    12 Mayıs 2010 Çarşamba | Yazan: xhomeboyx


    tmm özel mesaj gönderdm cevapla orda halledelim
    Üye
    kirk-_-james
    Tarih
    12 Mayıs 2010
  • Anket Sizce Metallicayı adam gibi ayakta tutan üyesi hangisidir??

    abi süper cevap bencede lan Oysterhead sayesinde ayakta (böyle ankete böyle cevap:D)
    30 Nisan 2010 Cuma | Yazan: Big Ocean


    Sağolasın cigerim. Keşke herkes senin gibi inansa dediklerime. :D
    Üye
    Oysterhead
    Tarih
    12 Mayıs 2010
  • Anket Gelmiş Geçmiş En İyi Gitar Solosu Hangisi?

    "rush dinleyin biraz rush adam olun akıllı olun" bu ne kendini bilmez bir üsluptur böyle hem bu anketle ne alakası vardır rush dinlemenin ? anketi yapan arkadaşa saygısızlık dğeilmidir bütün şıkları hiçe sayıp rush dinleyin diye ahkam kesmek
    son kez söylüyorum rush dinleyin rush ne kadar cahilsiniz =)
    16 Şubat 2010 Salı | Yazan: nickimason


    arkadaşım ben adam olun akıllı olun diye bir ifade kullanmadım. beatles,rolling stones ve aeromisth ile birlikte dünyanın en fazla sayıda golden ve platinium album ödülünü alan 4 gruptan biri olan rush'ı sizlere hatırlatmak istedim.
    Üye
    Oysterhead
    Tarih
    12 Mayıs 2010
  • Üye
    TheJudaskiss7
    Tarih
    12 Mayıs 2010
  • Anket En iyi Power/Trash metal grup

    "ainesi iştir kişinin lafa bakılmaz,şahsın görünür rütbe-i aklın eserinde" ZİYA PAŞA ...

    yazdığım son cevabı bile anlayamamışsın. yazık yazık :D bence artık konuyu kapa burda saygı çerçevesinde bitirelim sen lafını söyledin "kirk james"... bende söyleyeceğimi söyledim yoksa
    ZİYA amcamın başka sözleride giricek devreye mesela bkz:

    "Nush ile uslanmayanı etmeli tekdir, tekdir ile uslanmayanın hakkı kötektir."
    ZİYA PAŞA
    Üye
    xhomeboyx
    Tarih
    12 Mayıs 2010
  • Anket Hangi Black Sabbath??

    black sabbathda bizi gorecek mi?
    Üye
    irem_nilsu
    Tarih
    12 Mayıs 2010

Anket

linde_ sorar:
Hangi Marty Friedman albümü ?
  • Dragon's Kiss
  • Scenes
  • Introduction
  • True Obsessions
  • Music For Speeding
  • Loudspeaker
  • Future Addict
  • Tanımıyorum
//www.garaj.org