hehe ee işte sözün bittiği yer :D bende kapatıyorum konuyu bye!!!! ben alcağım cevabı aldım :D
12 Mayıs 2010 Çarşamba | Yazan: xhomeboyx
eski sevgilim olcak kaşar peyniri benle takılırken pop zart zurt dinlerdi ayrıldık sonra karı kıza hava atma amaçlı gitar falan çalan artist çakma metalci tiplerle tanıştı adamların artistik tavırları bunu cezbetti sırf onlarla takılmak için metalci ayağına yatıyo. canım benim benle çıkarken taşak geçerdi dinlediğim müzikle ama kızda haklı yani bass çalmak var bass çalmak var ben sadece çalıyorum gidipte " MERHABA KIZLAR BEN GiTARiSTiM , BENi YALAYIN <3 " demiyorum böyle demeyincede işte olmuyo yani karizmatik olunmuyo. beceremiyoruz işte sokağında ortasında gitarı kılıfından çıkarıp telefonu arkadaşın eline verip " kanka sexy bi fotomu çekte karı kaldırayım " demeyi. :'( jghrjghd sfjgdkg
5 Mayıs 2010 Çarşamba | Yazan: deniğz
kirk-james çok güldürüyosun beni bütün baterist anketlerinde joey ne yaa filan demişsin peki lars ne ?
4 Mart 2010 Perşembe | Yazan: Disturbed_6
Abi bende lpyi cok severimde hatta rockncoke ye dahi onalr icin gittim :P diyebılrım......
ama hala nasıl 100.Y rock grubu oldular aklım almıyor..Vara bilen bi analtsın....
23 Nisan 2010 Cuma | Yazan: brutalymusic