Yorumlar

  • Anket Hangi solo daha yarmış?

    one'ın solosu çok kısa bence..kısa ve öz..ama uzun soloyu daha çok sevdiğim için comfortably numb ve november rain daha öne çıkkıyo bende..

    ha bu arada ERIC CLAPTON - LAYLA unutmamak gerek keşke şıklarda olsaydı ::)))
    Üye
    kirk-_-james
    Tarih
    12 Mayıs 2010
  • Anket 90-95 yılları arasında çıkmış en sıkı thrash albümü hangisi?

    oyum megadeth'e..şu black album thrash değil kafanıza soksanız ne kadar güzel olur..
    bi de 90-2000 yılları arası thrashin büyük kan kaybettiği dönem çok da mükemmel albümlerin çıktığı söylenemez rust in peace seasons in abyss faln bunlar ve bi kaç albüm sadece..
    Üye
    kirk-_-james
    Tarih
    12 Mayıs 2010
  • Üye
    dark place
    Tarih
    12 Mayıs 2010
  • Üye
    NeGüZeL_İsTnbL
    Tarih
    12 Mayıs 2010
  • Anket En iyi Power/Trash metal grup

    hehe ee işte sözün bittiği yer :D bende kapatıyorum konuyu bye!!!! ben alcağım cevabı aldım :D
    12 Mayıs 2010 Çarşamba | Yazan: xhomeboyx


    neden bahsediyosan artık..25 yaşına gelip de snn gibi olmak istemezdim..
    Üye
    kirk-_-james
    Tarih
    12 Mayıs 2010
  • Anket En Sevdiğiniz Motley Crue Şarkısı ?

    o zaman oyumu yılın oc insanına veriyorum :D en altın bi üsttekine :D
    Üye
    kirk-_-james
    Tarih
    12 Mayıs 2010
  • Anket Hangi Alman Grubu Daha İyi?

    bu arada empyrium ve sodom da yazılmalıydı seçeneklere diye düşünüyorum ben..
    Üye
    kirk-_-james
    Tarih
    12 Mayıs 2010
  • Anket bir şarkıyı dinlerken şarkıya ayrı bir güzellik katıyor dediğiniz enstrüman hangisi

    slow bi tarzda dinlyceksen yan flüt adamı pis döver valla..november rain ve stairway to heavenda şahit oldum ben buna..empyrium da kullanır doomda hayvan gibi gider bu enstrüman..
    Üye
    kirk-_-james
    Tarih
    12 Mayıs 2010
  • Anket Sizce bütün tiki ve özenti insanlar metal dinlese, siz yine dinlemeye devam eder miydiniz?

    eski sevgilim olcak kaşar peyniri benle takılırken pop zart zurt dinlerdi ayrıldık sonra karı kıza hava atma amaçlı gitar falan çalan artist çakma metalci tiplerle tanıştı adamların artistik tavırları bunu cezbetti sırf onlarla takılmak için metalci ayağına yatıyo. canım benim benle çıkarken taşak geçerdi dinlediğim müzikle ama kızda haklı yani bass çalmak var bass çalmak var ben sadece çalıyorum gidipte " MERHABA KIZLAR BEN GiTARiSTiM , BENi YALAYIN <3 " demiyorum böyle demeyincede işte olmuyo yani karizmatik olunmuyo. beceremiyoruz işte sokağında ortasında gitarı kılıfından çıkarıp telefonu arkadaşın eline verip " kanka sexy bi fotomu çekte karı kaldırayım " demeyi. :'( jghrjghd sfjgdkg
    5 Mayıs 2010 Çarşamba | Yazan: deniğz


    abi yarıldım yorumuna :D zittir et abi sana kız mı yok hem boşveer
    Üye
    kirk-_-james
    Tarih
    12 Mayıs 2010
  • Anket Aerosmith en sevilen parçası ?

    malmsteen coverı yazcaktım atlamışım pardon :D
    Üye
    kirk-_-james
    Tarih
    12 Mayıs 2010
  • Anket Aerosmith en sevilen parçası ?

    dream on candır kandır efsanedir..bir de bunun malmsteen vardır ki tadından yenilmez..
    dude looks like a lady de konulmalıydı bence ankete..
    Üye
    kirk-_-james
    Tarih
    12 Mayıs 2010
  • Anket en sağlam death studyo albümü?

    voice of the soul diye bi şarkılarını dinledim gerçekten mükemmel..ama brutal sevmediğim için dinlemediğim bi grup..o şarkı hangi albümlerindeyse oyum ona :D
    Üye
    kirk-_-james
    Tarih
    12 Mayıs 2010
  • Anket Sizce Hangi Baterist?

    kirk-james çok güldürüyosun beni bütün baterist anketlerinde joey ne yaa filan demişsin peki lars ne ?
    4 Mart 2010 Perşembe | Yazan: Disturbed_6


    ne bilym ben larsı mı savunuyorum sanki zeki..bilip bilmeden konuşan adamlar sinrmi acayip bozuyo ya :S sank' ben larstan ilah baterist yok demişim ya :D
    gelgelelim ki lars da joey'dan iyidir..hiç sevmesem de larsı joey onun eline su dökemez..thrash metal tarihinin ilk albümünü çıkarmış bi grubun bateristi dünyada 300 milyonu aşmış albümleri olan bi grubun bateristini NUMETAL yapan bi grubun davulcusuyla karşılaştıramassınız hakkınız yok buna!!!
    Üye
    kirk-_-james
    Tarih
    12 Mayıs 2010
  • Anket Hangi Death parçası?

    painkiller judas'ın şarkısı..ama death coverlamıştı arkadaş o yüzden koymuş galiba şıklara..
    Üye
    kirk-_-james
    Tarih
    12 Mayıs 2010
  • Anket Sizce Mike Shinoda hangi tarzda iyi ?

    Abi bende lpyi cok severimde hatta rockncoke ye dahi onalr icin gittim :P diyebılrım......
    ama hala nasıl 100.Y rock grubu oldular aklım almıyor..Vara bilen bi analtsın....
    23 Nisan 2010 Cuma | Yazan: brutalymusic

    LP candır kandır yüzyılın değil beşyüzyılın en mikemmel grubudur..sen apaçiysen bizm mi suçumuz kardeşim :D
    Üye
    kirk-_-james
    Tarih
    12 Mayıs 2010
  • Anket Hayko Cepkin in brutal vakali sizce nasıl ?

    hayko brutal yapmıyo dostlar scream yapıyo..
    böyle gelene geçene brutal diyenleri cannibal corpse üyeleri dövüyomuş valla benden söylemesi..
    gelelim haykonun "vakal"ine :D
    bu herif apaçi işini ismail yk'yla birlikte yürütüyor agalar..
    kafası esince arabesk bile yapıyo kendileri..ne yaptığı belli değil adamın..beyaz show'a sagopayla beraber çıkmayı kabul eden bi rock'çıdan ne beklenir??ki bence rockçı bile değil..
    haykoya metalcore,black metal diyen insanlar var güzel yurdumda..allah sonumuzu hayır etsn :D
    Üye
    kirk-_-james
    Tarih
    12 Mayıs 2010
  • Üye
    abilityenemy
    Tarih
    12 Mayıs 2010
  • Anket Dünyadaki en iyi basçı kimdir?

    arkadaşlar hepinizi tenzih ederek söylüyorum lafım sadece bantman ve sadelimon'a cliff kim diyorsunuz ulan metallicaya 3 senede neler verebildiğine bakın 3 senede yaptıği şarkıların hepinizin dilinde dolandığını unutmayın ondan sonra gelip cliff'e bok atın melodik anlamda da hız anlamında da armoni bilgisi ve teknik anlamda da cliff'in üstüne tanımam bu cliff'e bok atan arkadaşlara cliff'em all dvdsini edinip izlemelerini öneririm saygılar...
    Üye
    onurusmus
    Tarih
    12 Mayıs 2010

Anket

motorbreath7 sorar:
metallica\'yı sevmiyorsanız, nedeni nedir?
  • çok iyi müzik yapamadıkları halde en iyiler arasında gösterilmeleri
  • ergenlerin gereksiz şekilde metallica\'ya tapmalarından duyulan rahatsızlık
  • grup üyelerinin para ve şöhret sevdasının metal müzik ruhuna yakışmıyor olması
//www.garaj.org