Yorumlar

  • Anket gitar çalmak için pena nız kaybolup bulamadıgınız zaman hangı yollara başvurursunuz?

    Kanka ben senı kırmam da irem senı fena kırmıs :D
    11 Mayıs 2010 Salı | Yazan: brutalymusic


    kanka çok kırıldım üyelği kaldırcam hakkını helal et hadi eyv..:D:D
    zuahah ne kırlcam ya :D
    Üye
    kirk-_-james
    Tarih
    12 Mayıs 2010
  • Anket Sonipshere gidemezsen ne olur ?

    kardeşim anketine ilk yorum benden :D
    bak ben konserin son günü sınava gircem..hiç bişi olmuyo bana önmde engelm var mecburen gidemeyeceğm içn kendme karşı bi vicdan azabım yok :D
    ama kesnlikle gidip tavaf edilmesi gereken bir yer
    benm yerime de eğlen kardeşm :(
    Üye
    kirk-_-james
    Tarih
    12 Mayıs 2010
  • Anket En iyi Power/Trash metal grup

    hehe ee işte sözün bittiği yer :D bende kapatıyorum konuyu bye!!!! ben alcağım cevabı aldım :D
    Üye
    xhomeboyx
    Tarih
    12 Mayıs 2010
  • Anket En iyi Power/Trash metal grup

    sevgili kardeşim "ne güzel istanbul" :D bizim aslında bu tarz adamlarla muhattap bile olmamamız lazım,zira ben bu "kirk james" kardeşi isminden dolayı değil kendini çok biliyormuşcasına yazdığı anketlerden dolayı yargıladım ama daha bunun bile farkında değil zavallıcık,zaten ona yazdığım eleştrilerden birini adam gibi okusa ne demek istediğimi anlar ama ondan bunu beklemek yanlış olur çünkü zaten bana ilk yazdığı yorumdan bile ne kadar önyargılı bir insan olduğu anlaşılıyor,zaten helloween için thrash (trash) kelimesini doğrudan kullanmadığımı orada kullandığım ( / ) karakterinden de anlaması gerekiyordu ama eleştrilerini insanlara uzatırken yaptığı teknik hatalardan muzdarip bi insandan bunuda beklemek yanlış gibi geliyor bana,bunun yanı sıra aşağılayıcı değil doğru olan şeyler kimisi için aşağılayıcı gelebilir,bazılarının hayatta tutunduğu şeylerin içinin aslında ne kadar boş olduğunu gösterince bu GERÇEKLER aslında o kişiler için o kadar AŞAĞILAYICI olur...,ben sadece gerçekleri yazdım yoksa o kişi ister bu şiirimde bahsettiğim gruba dahil olsun ister olmasın,bunlar gerçekler,ayrıca asıl konuya GELELİİİİM,sevgili "kirk james" takıntım ismine değil öncelikle bunu unutma,kaç zamandır senin kendi anketlerine dahi olsa yorum yazan arkadaşları ne kadar aşağıladığına uzun zamandır şahidim,örnek göster dersem sen bu siteyi terk etmek zorunda kalırsın o yüzden işin o kısmını hiç karıştırma bence,ama insanın kendine bişey yapılınca ne kadar kötü oluyomuş değilmi,el el den üstündür bunu hiç unutma,bizide salak sanma sen kendin bir şüpheye düşmüşsün ki vikipedi ye bakmışsın bu yazdıklarından açıkça o anlaşılıyo :D ayrıca şunuda unutma kimse anasının karnından metal müzikle doğmadı o yüzden herkes şurdan ya da burdan hem metal müzikle hemde hayatla ilgili herşeyi öğrenebiliyo mesela ben senin gibi nerde ne diyeceğini ve bunu nasıl diyeceğini bilmeyen adamların olduğunu da öğrendim millete yazdıklarını okuya okuya,önce dediklerimi iyi oku,,, sonra vikipedi falan değilde bu grupların kurucularının ve sanatçılarının "interview" larını yani röportajlarını ordan burdan çakma çevirilerini değilde yine ingilizce olarak ya da en azından bu konuda güvendiğin biri aracılığıyla izle ve gör bu adamların tarz olarak kendilerini nasıl adlandırdıklarını bazn de adlandıramadıklarını,sen metallica yı trash zannediyosun ama kirk ve lars ın çok eski röportajlarından birinde "bizim yaptığımız ne trash ne heavy ne de başka bir tür bizim yaptığımız insan ruhuna dokunan ve ona kendini sorgulatan bir tür ve bu türün ismi daha dünyada yok zaten olursa da biz başka isimsiz türlerin arayışına gireriz" dediklerini kendi ağızlarından dinle,bu ve benzeri sözler iced earth te de helloween de de hatta iron maiden da da var...ayrıca "h" siz trash kelimesinin anlamına ve çıkış yerine bir bak istersen!!!! daha fazla uzatıcaksan bu anketi kapatıyorum,burda bi kaç arkadaşımla olan muhabbetimi senin tarz kasıntınla mahvetmek istemiyorum,iğneyi kendine çuvaldızı başkasına batırmayı öğren!!!
    11 Mayıs 2010 Salı | Yazan: xhomeboyx


    yazdıkların o kadar fazla ki kime yazsan okumaz :D bi kısmını okudum vikiden falan bahsetmişsn benm viki takıntımın olmadğını yorumu düzgn okusan anlardın ama nerde..25 yaşındasın saygımdan dolayı konuyu kapatıyorum her yazdığın yorum roman gibi olursa bi de ohoo...
    Üye
    kirk-_-james
    Tarih
    11 Mayıs 2010
  • Anket Metal müziği tek dal olarak sadece böğürme olarak bilen insan (-a-) :

    kirk-_-james


    adam davaya baş koymuş arkadaş, videolarda atışıyor filan.. zevkle takip ediyoruz seni kirk jamez
    Üye
    Leviathan
    Tarih
    11 Mayıs 2010
  • Anket En iyi Power/Trash metal grup

    garajın eski apaçileri daha sevimliydi la.. 84 filan dinliyorlardı hiç olmazsa:)
    Üye
    Leviathan
    Tarih
    11 Mayıs 2010
  • Anket En iyi Power/Trash metal grup

    sevgili kardeşim "ne güzel istanbul" :D bizim aslında bu tarz adamlarla muhattap bile olmamamız lazım,zira ben bu "kirk james" kardeşi isminden dolayı değil kendini çok biliyormuşcasına yazdığı anketlerden dolayı yargıladım ama daha bunun bile farkında değil zavallıcık,zaten ona yazdığım eleştrilerden birini adam gibi okusa ne demek istediğimi anlar ama ondan bunu beklemek yanlış olur çünkü zaten bana ilk yazdığı yorumdan bile ne kadar önyargılı bir insan olduğu anlaşılıyor,zaten helloween için thrash (trash) kelimesini doğrudan kullanmadığımı orada kullandığım ( / ) karakterinden de anlaması gerekiyordu ama eleştrilerini insanlara uzatırken yaptığı teknik hatalardan muzdarip bi insandan bunuda beklemek yanlış gibi geliyor bana,bunun yanı sıra aşağılayıcı değil doğru olan şeyler kimisi için aşağılayıcı gelebilir,bazılarının hayatta tutunduğu şeylerin içinin aslında ne kadar boş olduğunu gösterince bu GERÇEKLER aslında o kişiler için o kadar AŞAĞILAYICI olur...,ben sadece gerçekleri yazdım yoksa o kişi ister bu şiirimde bahsettiğim gruba dahil olsun ister olmasın,bunlar gerçekler,ayrıca asıl konuya GELELİİİİM,sevgili "kirk james" takıntım ismine değil öncelikle bunu unutma,kaç zamandır senin kendi anketlerine dahi olsa yorum yazan arkadaşları ne kadar aşağıladığına uzun zamandır şahidim,örnek göster dersem sen bu siteyi terk etmek zorunda kalırsın o yüzden işin o kısmını hiç karıştırma bence,ama insanın kendine bişey yapılınca ne kadar kötü oluyomuş değilmi,el el den üstündür bunu hiç unutma,bizide salak sanma sen kendin bir şüpheye düşmüşsün ki vikipedi ye bakmışsın bu yazdıklarından açıkça o anlaşılıyo :D ayrıca şunuda unutma kimse anasının karnından metal müzikle doğmadı o yüzden herkes şurdan ya da burdan hem metal müzikle hemde hayatla ilgili herşeyi öğrenebiliyo mesela ben senin gibi nerde ne diyeceğini ve bunu nasıl diyeceğini bilmeyen adamların olduğunu da öğrendim millete yazdıklarını okuya okuya,önce dediklerimi iyi oku,,, sonra vikipedi falan değilde bu grupların kurucularının ve sanatçılarının "interview" larını yani röportajlarını ordan burdan çakma çevirilerini değilde yine ingilizce olarak ya da en azından bu konuda güvendiğin biri aracılığıyla izle ve gör bu adamların tarz olarak kendilerini nasıl adlandırdıklarını bazn de adlandıramadıklarını,sen metallica yı trash zannediyosun ama kirk ve lars ın çok eski röportajlarından birinde "bizim yaptığımız ne trash ne heavy ne de başka bir tür bizim yaptığımız insan ruhuna dokunan ve ona kendini sorgulatan bir tür ve bu türün ismi daha dünyada yok zaten olursa da biz başka isimsiz türlerin arayışına gireriz" dediklerini kendi ağızlarından dinle,bu ve benzeri sözler iced earth te de helloween de de hatta iron maiden da da var...ayrıca "h" siz trash kelimesinin anlamına ve çıkış yerine bir bak istersen!!!! daha fazla uzatıcaksan bu anketi kapatıyorum,burda bi kaç arkadaşımla olan muhabbetimi senin tarz kasıntınla mahvetmek istemiyorum,iğneyi kendine çuvaldızı başkasına batırmayı öğren!!!
    Üye
    xhomeboyx
    Tarih
    11 Mayıs 2010
  • Parça Mor ve Ötesi - Güneye Giderken (Solo)

    kolay bi solo teşekürler
    Üye
    Nefretemir
    Tarih
    11 Mayıs 2010
  • Parça Duman - Gurbet (Intro)

    Usta pek olmamışa am yinede eline sağlık
    Üye
    Nefretemir
    Tarih
    11 Mayıs 2010
  • Anket Sentenced'ın En Beğendiğiniz Parçası ?

    mourne dehşet melankoli içeren entrümantal bi parçadır :)
    ever frost iyidir
    sentenced iyidir ya ayrım yapmadan dinleyin x:D
    Üye
    NeGüZeL_İsTnbL
    Tarih
    11 Mayıs 2010
  • Anket Metal müziği tek dal olarak sadece böğürme olarak bilen insan (-a-) :

    ne salak anket ya :)
    heyyy anket müdürü kendine gel kızım:/
    Üye
    NeGüZeL_İsTnbL
    Tarih
    11 Mayıs 2010
  • Anket En iyi Power/Trash metal grup

    uzatmayın artık seviyesizleşmesin gırgırına yazmış adam görmüyor musun?
    11 Mayıs 2010 Salı | Yazan: NeGüZeL_İsTnbL


    kardeşm böyle gırgır mı olur..aşağılayıcı sözler yazmış görmüyomusun..o şiir de pek gırgır için yazılmış değil..
    Üye
    kirk-_-james
    Tarih
    11 Mayıs 2010
  • Anket En iyi Power/Trash metal grup

    uzatmayın artık seviyesizleşmesin gırgırına yazmış adam görmüyor musun?
    Üye
    NeGüZeL_İsTnbL
    Tarih
    11 Mayıs 2010
  • Anket Metal müziği tek dal olarak sadece böğürme olarak bilen insan (-a-) :

    en nefret ettiğim tiptir..blackten başka bir şey bilmezler(genelde..)
    her türlü metal türevini dinlerim bi bu black ve death'den haz etmem nedense..nu metali hiç söylemiyorum :D
    bi videoda birisiyle atıştım daha bugün..cradle of filth hallowed be thy name'in coverını yapmış bizim kazım şöyle diyo;orjinalinden iyi olmuş..iron maiden da grup mu ya??bruce kim karı gibi sesi var!!!

    başka da bişy demiyorum..saygılar :D
    Üye
    kirk-_-james
    Tarih
    11 Mayıs 2010
  • Anket En iyi Power/Trash metal grup

    siyah tişördü giyeriz,
    "rakınkoh"a gideriz,
    tıraş müzük deyince,
    matalika severiz!!!

    !!!yaşasın piyasa!!!
    :D :D :D
    7 Mayıs 2010 Cuma | Yazan: xhomeboyx


    alkışlar sana..ne kadar güzel bir şey yazmışsın patentini al da millet kullansın..thrash metali trash yaptın bu ne ahmaklık??! metallicadan başka bir şey dinlemediğime nerden geldin ki...nerden biliyosun..üyeliği aldığımda metallica hayranıydm o yüzden ismim kirk-_-james kaldı ve değiştiremiyorum..sen o güzel beyninle bunu düşünemycek kadar acizsin...
    diğeri de vikipediden bukup bulup burda yazıyo..o kadar viki meraklısıysanız size anketin diğer seçeneği olan helloween'le ilgili bir nokta vereym ingiliz vikipedia'sından;

    "Genres Heavy metal, power metal, speed metal"

    al sen buna da bi şiir yaz da gülelm biraz..
    Üye
    kirk-_-james
    Tarih
    11 Mayıs 2010
  • Anket hayat kime güzel

    bana güzel :D
    Üye
    kirk-_-james
    Tarih
    11 Mayıs 2010
  • Anket progressive müzik deyince akla gelen grup?

    queensryche ne arıyor progressive listesinde acep............
    Üye
    huseyintetikol
    Tarih
    11 Mayıs 2010
  • Anket En baba festival grubu?

    festivallerde görmek istediğim ve sanırım en sağlam olanı ÜNLÜ' dür.. adamdan buram buram kalite damlıyor :D
    Üye
    __KaaN__
    Tarih
    11 Mayıs 2010

Anket

orhanntorun sorar:
Dream Theater\'ın yeni albümü The Antonishing\'i nasıl buldunuz ?
  • Güzel olmuş.
  • Portnoy gruba dönsün be abi...
//www.garaj.org