sevgili kardeşim "ne güzel istanbul" :D bizim aslında bu tarz adamlarla muhattap bile olmamamız lazım,zira ben bu "kirk james" kardeşi isminden dolayı değil kendini çok biliyormuşcasına yazdığı anketlerden dolayı yargıladım ama daha bunun bile farkında değil zavallıcık,zaten ona yazdığım eleştrilerden birini adam gibi okusa ne demek istediğimi anlar ama ondan bunu beklemek yanlış olur çünkü zaten bana ilk yazdığı yorumdan bile ne kadar önyargılı bir insan olduğu anlaşılıyor,zaten helloween için thrash (trash) kelimesini doğrudan kullanmadığımı orada kullandığım ( / ) karakterinden de anlaması gerekiyordu ama eleştrilerini insanlara uzatırken yaptığı teknik hatalardan muzdarip bi insandan bunuda beklemek yanlış gibi geliyor bana,bunun yanı sıra aşağılayıcı değil doğru olan şeyler kimisi için aşağılayıcı gelebilir,bazılarının hayatta tutunduğu şeylerin içinin aslında ne kadar boş olduğunu gösterince bu GERÇEKLER aslında o kişiler için o kadar AŞAĞILAYICI olur...,ben sadece gerçekleri yazdım yoksa o kişi ister bu şiirimde bahsettiğim gruba dahil olsun ister olmasın,bunlar gerçekler,ayrıca asıl konuya GELELİİİİM,sevgili "kirk james" takıntım ismine değil öncelikle bunu unutma,kaç zamandır senin kendi anketlerine dahi olsa yorum yazan arkadaşları ne kadar aşağıladığına uzun zamandır şahidim,örnek göster dersem sen bu siteyi terk etmek zorunda kalırsın o yüzden işin o kısmını hiç karıştırma bence,ama insanın kendine bişey yapılınca ne kadar kötü oluyomuş değilmi,el el den üstündür bunu hiç unutma,bizide salak sanma sen kendin bir şüpheye düşmüşsün ki vikipedi ye bakmışsın bu yazdıklarından açıkça o anlaşılıyo :D ayrıca şunuda unutma kimse anasının karnından metal müzikle doğmadı o yüzden herkes şurdan ya da burdan hem metal müzikle hemde hayatla ilgili herşeyi öğrenebiliyo mesela ben senin gibi nerde ne diyeceğini ve bunu nasıl diyeceğini bilmeyen adamların olduğunu da öğrendim millete yazdıklarını okuya okuya,önce dediklerimi iyi oku,,, sonra vikipedi falan değilde bu grupların kurucularının ve sanatçılarının "interview" larını yani röportajlarını ordan burdan çakma çevirilerini değilde yine ingilizce olarak ya da en azından bu konuda güvendiğin biri aracılığıyla izle ve gör bu adamların tarz olarak kendilerini nasıl adlandırdıklarını bazn de adlandıramadıklarını,sen metallica yı trash zannediyosun ama kirk ve lars ın çok eski röportajlarından birinde "bizim yaptığımız ne trash ne heavy ne de başka bir tür bizim yaptığımız insan ruhuna dokunan ve ona kendini sorgulatan bir tür ve bu türün ismi daha dünyada yok zaten olursa da biz başka isimsiz türlerin arayışına gireriz" dediklerini kendi ağızlarından dinle,bu ve benzeri sözler iced earth te de helloween de de hatta iron maiden da da var...ayrıca "h" siz trash kelimesinin anlamına ve çıkış yerine bir bak istersen!!!! daha fazla uzatıcaksan bu anketi kapatıyorum,burda bi kaç arkadaşımla olan muhabbetimi senin tarz kasıntınla mahvetmek istemiyorum,iğneyi kendine çuvaldızı başkasına batırmayı öğren!!!