bu arada kirk-_-james arkadaşım popodan sallama bilgilerimize güvenip anketin de içine etmeyelim.bilgilerimizin doğruluğundan emin olup ona göre fikrimizi beyan edelim sonra da "ay ben onu karıştırdım da onu şey yaptım da.." diye kem küm edip kendimizi daha da yerin dibine sokmayalım (:
dio amcamız hastaymış bilginize...
6 Mayıs 2010 Perşembe | Yazan: NeGüZeL_İsTnbL
Sen ne demek istiyorsun arkdasım gitara saygın olsun biraz :D
9 Mayıs 2010 Pazar | Yazan: brutalymusic
benim oyum kesinlikle pantera "the art of shredding" 'e, aklıma şu an daha 10 larca parça geliyo arabada dinlenmeyecek :D yalnız gerçekten güzel ve özgün bir anket olmuş anketör arkadaşa teşekkürlerimi iletiyorum burdan,uzun zamandır ilk defa garajda güzel bir anket oyladım,soru gerçekten "özgün" .