gay partilerinde çok iyi gorünüyordu.
4 Mayıs 2010 Salı | Yazan: irem_nilsu
black album trash olmayabilir ama bence metallicanın en güzel albümü.ama trash istiyosanız master of puppetsın üzerine tanımam.slayer dinlemem iğrenç ama megadeth daha iyi.rust in peace iyidir.ama master of puppets kadar güzel değil.gelmiş geçmiş en iyi metal albümü seçildi ne de olsa master of puppets.
23 Nisan 2010 Cuma | Yazan: Slash_Axl