dostum sen kesinlikle klasikle başla. akustik kolay değildir zorlanırsın, hatta soğuyabilirsin. ilk defa başlayacaklar için klasik gitar en uygunudur, ileride ne tarz yaparsa yapsın.
5 Mayıs 2010 Çarşamba | Yazan: nightwalker17
Kardeşim baskası yormaya kalkarsa terletirim :D Sende cek biraz nazımı ..
7 Mayıs 2010 Cuma | Yazan: brutalymusic
anca yor zaten yardımcı olma hiç :P:D
6 Mayıs 2010 Perşembe | Yazan: kirk-_-james
Kardeşimi biraz yoriyim dedim :D
6 Mayıs 2010 Perşembe | Yazan: brutalymusic