marty friedman derim bu konuda. bakıldığında her ne kadar ne var olm bende çalarım bunu düşüncesine girsenizde ikinci denemeden sonra bileklerinizin ve parmak perdelerinizin gerilmesiyle bir bıkkınlık hissiyatı verir.
dostum bak aşağıdaki arkadaşla aynı soruyu sormuşsun..ben de cevaplamışım zaten..niye böyle bişy yapıyosun?? :DD
5 Mayıs 2010 Çarşamba | Yazan: kirk-_-james
Heaven & Hell yokmuş.
Gruptan gelen açıklamaya göre Dionun devam eden kanser tedavisi ve sağlık durumu bu yaz için planladıkları tüm konserleri iptal etmelerini gerektirecek ciddiyetini hala koruyormuş.
Yazık oldu.
dostum sen kesinlikle klasikle başla. akustik kolay değildir zorlanırsın, hatta soğuyabilirsin. ilk defa başlayacaklar için klasik gitar en uygunudur, ileride ne tarz yaparsa yapsın.