manga iptal olmuş yazık olmuş. en azından bizim de bir gururumuz vardı böyle big foura felan karşı
5 Mayıs 2010 Çarşamba | Yazan: Leviathan
Memetcim uzatma bana cevap ver :D kardeşim ...Maiden neden yok ..?
5 Mayıs 2010 Çarşamba | Yazan: brutalymusic
dostum sorsun diye :DD
4 Mayıs 2010 Salı | Yazan: kirk-_-james
sebastian bach skid row un solisti juan sebastian bach besteciydi sanırım karıştırmayın.
23 Mart 2010 Salı | Yazan: Maidenallica
eski sevgilim olcak kaşar peyniri benle takılırken pop zart zurt dinlerdi ayrıldık sonra karı kıza hava atma amaçlı gitar falan çalan artist çakma metalci tiplerle tanıştı adamların artistik tavırları bunu cezbetti sırf onlarla takılmak için metalci ayağına yatıyo. canım benim benle çıkarken taşak geçerdi dinlediğim müzikle ama kızda haklı yani bass çalmak var bass çalmak var ben sadece çalıyorum gidipte " MERHABA KIZLAR BEN GiTARiSTiM , BENi YALAYIN <3 " demiyorum böyle demeyincede işte olmuyo yani karizmatik olunmuyo. beceremiyoruz işte sokağında ortasında gitarı kılıfından çıkarıp telefonu arkadaşın eline verip " kanka sexy bi fotomu çekte karı kaldırayım " demeyi. :'( jghrjghd sfjgdkg
5 Mayıs 2010 Çarşamba | Yazan: deniğz