hakkaten ya sorsan trash metal dinliyolar, grup ne metallica. en iyi davulcuyu sorsan çoğu adam lars der :) bir grup bir davulcu bilirler her yere yorum yazarlar. tamam metallica efsane olabilir, ama iced earth ün de yeri ayrıdır. tarz olarak da anketi yapan arkadaşa katılıyorum, trash öğeleri daha ağır bence, yer yer power a kaysalar da . oyum iced earth e helloween da iyidir de, iced earth vokalini bulamıyorum o grupta:)