Yorumlar

  • Anket Hangisi?

    erkan ogur var. bu adamlar populerlik ile ruhlarını sattılar.
    Üye
    ultimatemaster
    Tarih
    5 Mayıs 2010
  • Anket Sizce bütün tiki ve özenti insanlar metal dinlese, siz yine dinlemeye devam eder miydiniz?

    eski sevgilim olcak kaşar peyniri benle takılırken pop zart zurt dinlerdi ayrıldık sonra karı kıza hava atma amaçlı gitar falan çalan artist çakma metalci tiplerle tanıştı adamların artistik tavırları bunu cezbetti sırf onlarla takılmak için metalci ayağına yatıyo. canım benim benle çıkarken taşak geçerdi dinlediğim müzikle ama kızda haklı yani bass çalmak var bass çalmak var ben sadece çalıyorum gidipte " MERHABA KIZLAR BEN GiTARiSTiM , BENi YALAYIN <3 " demiyorum böyle demeyincede işte olmuyo yani karizmatik olunmuyo. beceremiyoruz işte sokağında ortasında gitarı kılıfından çıkarıp telefonu arkadaşın eline verip " kanka sexy bi fotomu çekte karı kaldırayım " demeyi. :'( jghrjghd sfjgdkg
    Üye
    deniğz
    Tarih
    5 Mayıs 2010
  • Anket Bass gitar diyince akla ilk gelen??

    fhsjgdgd tam tahmin ettiğim gibi metalika ve ayrın meydın grubunun bassistleri zirvede zaten sonucunda böyle olacağı bellidir daha en baştan. herneyse ben şahin k demek istiyorum kendisi bass çalmaya başlarsa eminimki dünyanın en iyisi olacaktır.
    Üye
    deniğz
    Tarih
    5 Mayıs 2010
  • Anket En iyi Power/Trash metal grup

    şimdi yeryüzünde yalnız kalanlar bidaha düşünsün :) işte bilmeden konuşmamak gerekiyormuş
    Üye
    xhomeboyx
    Tarih
    4 Mayıs 2010
  • Anket En iyi Power/Trash metal grup

    sağol kardeşim yorumların için :)
    Üye
    xhomeboyx
    Tarih
    4 Mayıs 2010
  • Anket Guns N' Roses diynce aklınıza ilk gelen şey nedir???

    Guns n roes deyince gelmiş geçmiş en iyi hard rock grubu akla geliyor:d
    Üye
    cglrnbl
    Tarih
    4 Mayıs 2010
  • Anket En iyi Power/Trash metal grup

    hakkaten ya sorsan trash metal dinliyolar, grup ne metallica. en iyi davulcuyu sorsan çoğu adam lars der :) bir grup bir davulcu bilirler her yere yorum yazarlar. tamam metallica efsane olabilir, ama iced earth ün de yeri ayrıdır. tarz olarak da anketi yapan arkadaşa katılıyorum, trash öğeleri daha ağır bence, yer yer power a kaysalar da . oyum iced earth e helloween da iyidir de, iced earth vokalini bulamıyorum o grupta:)
    Üye
    thomaslang
    Tarih
    4 Mayıs 2010
  • Anket Beirut'un en hoş şarkısı?

    in the mausoleum diyorum ben de
    Üye
    radyokafa_s
    Tarih
    4 Mayıs 2010
  • Parça Marty Frıedman - Last September

    soğuk kış günleri arkadaşlarla toplanıp ettiğimiz sohbetlere ne de çok eşlik etmiştir bu şarkı :) bu arada vokal martye ait.
    Üye
    irem_nilsu
    Tarih
    4 Mayıs 2010
  • Anket Hangisi?

    disturbed dinledim geçen yemekten sonra kusacaktım az daha KoRn harika bi grup zaten söylemeye gerek bile yok linkinpark ı da herkes sevdiği için ben dinlemem :) da KoRnu dinleyen disturbeti nasıl dinler mantığıma sığmıyo açıkcası ?
    Üye
    phantom_1905
    Tarih
    4 Mayıs 2010
  • Anket Dünyanın en iyi şarkıcısı hangisidir?

    o anketi yapmaya değecek bir " bon jovi " 2 michael jackson war
    Üye
    phantom_1905
    Tarih
    4 Mayıs 2010
  • Anket ::GaRaJ:: ile nasıl tanıştın?

    şöför bahçivana bahçivan şöföre şöför uşaga sonra hepsi garaja ahahahha :D :I :) :}
    Üye
    phantom_1905
    Tarih
    4 Mayıs 2010
  • Anket Sonisphere festivaline gitme sebebiniz??

    rammstein ve manga hariç hepsi için giderim..gidemiyorum ama o ayrı bir şey :))
    manga festivalden çıkarılmş galiba neyse şöyle bişy diym;
    ühü ühü yaaaa aşkaaaam fermanaaaam göremecemm seneeee ühüüüüüüü :D:D
    Üye
    kirk-_-james
    Tarih
    4 Mayıs 2010
  • Anket En iyi Power/Trash metal grup

    anlayan birinin çıkıcağını biliyordum yorum için teşekkürler :)
    Üye
    xhomeboyx
    Tarih
    4 Mayıs 2010
  • Anket Rock/Metal müzik tarihinin en büyük grubu?

    iRON MAİDEN NE DEN YOK arkdasım :P
    4 Mayıs 2010 Salı | Yazan: brutalymusic


    dostum sorsun diye :DD
    Üye
    kirk-_-james
    Tarih
    4 Mayıs 2010

Anket

theparadox sorar:
Megadeth Türkiye de oluşmuş bir grup olsa Megadeth olur muydu
  • Tabii ki de olurdu.
  • Hayır olamazdı.
  • Zorlanır bırakırlardı.
  • Bir şekide olurlardı.
//www.garaj.org