sebastian bach şu an solo çalışıyor :)
1 Mayıs 2010 Cumartesi | Yazan: NeGüZeL_İsTnbL
voay 80'lerdeyi eklemiş aylktplehitıikıiam
4 Mayıs 2010 Salı | Yazan: zeLp
ya millet bu adamların hepsi iyi müzisyenler hepsi farklı tatlar çikolata mı daha iyi ? baklava mı ?
diye tartışıyorsunuz ya:D:D:D ben ikisinide yerim yani :D
30 Nisan 2010 Cuma | Yazan: Big Ocean