isteyen istediğini beğensin vs fakat popüler gruplara şarkılara baştan ön yargıyla bakma huyum var. zevk meselesi nedeniyle çıkan tartışmalara da HE diyorum. + duman ilgimi çekmez pek fakat bir iki hoş şarkısı var benim için
dinledikten sonra kabus gordüğüm kadın. ama onca kabusa rağmen bir kaç parçasını severim. all is full of love, who is it, ocenia,pagan poetry falan işte.