ya kes ya sen kimsin,"türün ismiymiş" biraz araştırırsan trash in de doğru olduğunu görüceksin, ben in'ce öğretim elemanıyım bana anlatma,zaten kelimenin mantığını ve anlamını bilsen bu cahilce cümleyi kurmazdın,biraz röportaj dinle,tabi türkçe alt yazılımı dinlersin bilmiyorum,kaç aydır senin saçma sapan türkiye de metal müzik diyince aklına metallica dan başka bişey gelmeyen zihniyetli boş beyinli anketlerine bak,türkiyenin % 75 lik abeci tayfasına dahil oldunuz tebrik ederim,bi sonraki adım ne ismail yk mı,50 tane anketinde oy kullandım bi tanesi doğru dürüst değil,bilmeden konuşma bundan sonra,