1-2 tanesinin tarzı birbirine yakın ama hepsinin çok farkLı teknikLeri var arkadaşLar; ama hepside saygı duyuLacak çok iyi davuLcuLar bence..Bu arada, Burak Gürpınar ve VoLkan Öktem'ide şıkLarda görmeyi çok isterdim..
yanlış sorulmuş bir soru kanımca. ikisinin de kendine has özellikleri var önce tarzınızı yazıp sonra anket yapsanız daha mantıklı olurdu. naçizhane selamlar...
guthrie govan, andy timmons , david gilmour , joe satriani bence bunların yazılmasıı lazıımm malmsteen hızdan başka neye yarar ya herşey hız değildir iyi gitarist duygu verendir ...
metallica dinlediğinizde james ve lars ın besteler için çok büyük oranda kattığı yorumları dinliyorsunuz.Grubun gidişatında james ve lars büyük rol oynamış.İnsanların ne istediğini en iyi onlar saptamış.Sahne performansı içinse en büyük etken mutlaka James,sonrasındada bana göre Jason Newsted in rolü çok büyük.Sahnedeki performansı ve müziğe kattığı mükemmel back vokaliyle bence James ten sonra gelen ilk kişiydi.Ama biraz araştıran farkedicektir ki bu sorunun en iyi yanıtı James ve lars tır.Kirk e bişi demiyorum ön planda görülmesede bence metallica sololarının bir çoğu dünyanın en iyi soloları arasında yer alır.Ama bir çok insan soloyla pekte fazla ilgilenmiyor.