bence ron mcgovney. ama şıklara konmamış xD
29 Nisan 2010 Perşembe | Yazan: tmcn06
Affede bilcenmi benı Memet :D....
30 Nisan 2010 Cuma | Yazan: brutalymusic
baboli ne diye kastın espiri yapmaya biz zaten gülüyorduk yorumlarına. sen ciddi yaz hacı
29 Nisan 2010 Perşembe | Yazan: Leviathan
Bana benziyon memet:D biliyon seviyorum senın gbi adamlarla atışmayı :D a
29 Nisan 2010 Perşembe | Yazan: brutalymusic
Memet hem konyu astın hemde alkasız konuları :D bir sey demiyorum abi ben :D
Konuya geri dön az daha yukarı cık devam edelim :D a.e.o kardşim :D.......
cankan'ı es geçtin dostum..:D
22 Nisan 2010 Perşembe | Yazan: kirk-_-james
stüdyo kamuflajı tek gecerim
26 Şubat 2010 Cuma | Yazan: pantera4ever
BEN.
Metallica benim sayemde ayakta.