katılıyorum..duman son zamanlarda hayvani bi çıkış yakaladı..sololar çok sağlam..thrash metal dünyasının yeni temsilcisi..trivium'la bir turneye çıkacaklar 31 şubatta..zaten banko 1. olacağı için de ankete koymadım
29 Nisan 2010 Perşembe | Yazan: kirk-_-james
acaba niye :D
29 Nisan 2010 Perşembe | Yazan: kirk-_-james
alakalı bir şey yazmak mecburiyetim olduğunu düşünmüyorum amaç senin yaptığın saçmalıkları milletn önüne sermek :DD
29 Nisan 2010 Perşembe | Yazan: kirk-_-james
Sagol kardeşim :D
Genelde laf soktugum adamalr icinde bu kadar uzun yazıstıgım sen varsın :D
29 Nisan 2010 Perşembe | Yazan: brutalymusic
Ben ne yazmsım sen ne yazmıssın :Daradakı farkı anladıgın an rezilligi de yanında ögrenmiş olursun bu arada :D
29 Nisan 2010 Perşembe | Yazan: brutalymusic
florista adlı üye : maNga netür müzik yaptığı tam belli olmayan güzel sözler yazan ama canlı performansa gelince nefesi yeterince iyi olmayan bir müzik grupu .... herseyine bir bahane bula bilirsin ama yazdığı sözlere bulunmaz
19 Ocak 2010 Salı | Yazan: BluesRock110
nerede benim budaklı meşe odunum ya ?!
27 Nisan 2010 Salı | Yazan: leetboom
bu son yazdığndan sonra zaten eğer bekçi görürse atacaktır seni merak etme..hadi kalan zamanını iyi değerlendir :D
29 Nisan 2010 Perşembe | Yazan: kirk-_-james
duman
29 Nisan 2010 Perşembe | Yazan: Kentclub
Yine bir okdr sözden sadece bir tarafına birseyler saçmalamıssın :D
onuda yapamamıssın kalvye hataları ne zaman ayyaşlık oldu :D2.dersin bu:D:D
29 Nisan 2010 Perşembe | Yazan: brutalymusic
dostum saçmalığın ilahı sende..hem death metal hem nu metal hem de punk dinleyen bi insan ilk defa gördüm ben :D:D müzikal alanını bi kontrol et istersen daha fazla rezil olmadan :D:D:D
29 Nisan 2010 Perşembe | Yazan: kirk-_-james
Su adamlarla aynı fikri dusunmek istemıyorum ama malesef hayat yollarımızı böyle adamlarla çarpıştırıyor.:D
29 Nisan 2010 Perşembe | Yazan: brutalymusic
Yine bir okdr sözden sadece bir tarafına birseyler saçmalamıssın :D
onuda yapamamıssın kalvye hataları ne zaman ayyaşlık oldu :D2.dersin bu:D:D
29 Nisan 2010 Perşembe | Yazan: brutalymusic
Yine yine yine :D Birtarafını almıssın o diger kalanları sen ne yaptın bilmiyorum :D Demek bu kadar indirebliyorsun korkma sokmam icin oda yeter bana :D Ve şikayet etme ne olur benı üyelgim giderse ne yaparım ben :D.......
29 Nisan 2010 Perşembe | Yazan: brutalymusic