Yorumlar

  • Anket Guns N' Roses diynce aklınıza ilk gelen şey nedir???

    Su adamlarla aynı fikri dusunmek istemıyorum ama malesef hayat yollarımızı böyle adamlarla çarpıştırıyor.:D
    Üye
    brutalymusic
    Tarih
    29 Nisan 2010
  • Anket Gelmiş Geçmiş En İyi Gitar Solosu Hangisi?

    ya yuuuuhhh diyorum başka bir şey demiyorum yeter artık ya bu ne ya 1.pink floyd oha yani.o solo november rainden iyiyse ben de michael jaksonın zenci haliyim.ben 2 saat düşünüyorum november rain mi starway to heaven mı yoksa freebird mü diye bi bakıyorum pink floyd ya gidin işinize Allah aşkına ya.nedir bu pink flılırddd hayranlığı hayret yani.saçma sapan bir tarzda saçma sapan bir müzik yapıyolar.saçma sapan sololar saçma sapan ritmler(ritm falan yok zaten kuru gürültü bence iğrenç).ayırca salshın en iyi solosu BENCE sweet child of mine.ama november rain koymak normal o daha çok seviliyor.
    15 Nisan 2010 Perşembe | Yazan: Legolas_624


    bu cocuk ne yıyo boyle anlamadım :D ben counter strıke oynarkene legolas nıcklı bı arkadas vardı.. bu arkadasta onun ayarında bı tıptı gereksız ve alakasız konusur dururdu. Tum legolaslar mı boyle acep? :)
    25 Nisan 2010 Pazar | Yazan: blues_peace


    Abi takib ediyorum 1 degil 2 degil legolas la alıp veremyen bende dahil onun yası kadar adam var
    Sorun bizdemi anlamadım ...
    Üye
    brutalymusic
    Tarih
    29 Nisan 2010
  • Anket Telvin sanat: yeni açılan stüdyomuzun ekipmanlarını siz belirleyin;sizce hangi bateriyi kullanalım?

    Abi iddia falan mı var da ortada sen açacağın stüdyonun ekipmanlarını bize göre alıyorsun :) abi yapma şıklara yanlışlıkla metallica falan koysaydın yanmıştın o zaman :) anket düşüncen güzel ama sonuçlandığında bir daha düşün derim. bu arada ben oy kullanmadım ama herkes benim gibi geç tuşunu kullanmayabilir burda :) saygılar
    Üye
    _A V C I_
    Tarih
    29 Nisan 2010
  • Anket Hangi Metallica - Megadeth iki şarkısı sizce ?

    hiçbiri metallica gibi bi devle metallica dan intikam almak için kurulmuş ve sırf dave sayesinde tanınan berbat bir müziği olan grup aynı kefeye koyulamaz
    Üye
    __metallica___
    Tarih
    29 Nisan 2010
  • Anket Cliff Burton ölmeseydi ve Dave Mustaine gruptan atılmasaydı şu anda Metallica ne durumda olurdu?

    bence dave'in megadeth'i kurması metal dünyasına trash'ı sevdirmiştir.. kim ne derse desin dave kendi grubunda kendisini buldu ve kaybetmedi.. Megadeth'in yaptığı müzik metallica'nınkinden çooooook daha sağlam... megadeth'in 2 albümünde çalan marty friedman, 1 albümünde çalan Al pitrelli ( return to hangar'daki combo sololarına dikkat ) Kirk'e ders vercek adamlar... Metallica medya gazıyla MTV gazıyla popüler olmuştur...

    bi de sölemeden geçemicem Dave, James'in arkasında çalcak adam değil.. james biraz hantal kaçıyo, dave'in hızına ulaşamaz....



    birincisi:james asla hantal değildir
    ikincisi:o bahsettiğn adamlar asla kirk'den iyi değiller
    üçüncüsü:ders verilicekse bunu yapan kirk olur kendisi şu anda dünyanın en iyi 5 gitaristinden birisi (bunu ben değil bi metal dergisi dio)
    Üye
    __metallica___
    Tarih
    29 Nisan 2010
  • Anket Sonisphere festivaline gitme sebebiniz??

    aic'e ayıp edilmiş.. Kesinlikle aic için gidiyorum
    Üye
    Jerome
    Tarih
    29 Nisan 2010
  • Parça A Perfect Circle - 3 Libras (Türkçe Çeviri)

    Klibiyle ve bütüyle harika bir şarkı
    Üye
    -LCF-
    Tarih
    29 Nisan 2010
  • Anket Dünyanın en iyi şarkıcısı hangisidir?

    Bu nedr abigördükçe sinirlerim oynuyor su anketi birde oy verenler var cıldırcam :S
    Anketi ibret olsun diye bırakmak yapanı asmak lazım .. :=)
    Üye
    brutalymusic
    Tarih
    29 Nisan 2010
  • Anket Hangisi?

    ya işiniz mi yok ya :D:D:D
    Üye
    Big Ocean
    Tarih
    29 Nisan 2010
  • Anket Hangi rock/hard rock grubunun bi üyesi olmak isterdiniz????

    [alıntı]:D::D binlerce diyo ya hangi ankete 321541 bin oy verildiğini gördün sen..harbi saçmalıyosun dostum dikkat et yazdıklarına biraz..bi de üslubuna dikkat et it dalaşı falan..şikayet etsem atılırsın da etmiycem seni böyle indirmek hoşuma gidiyo çok..:D[alıntı]

    Yine yine yine :D Birtarafını almıssın o diger kalanları sen ne yaptın bilmiyorum :D Demek bu kadar indirebliyorsun korkma sokmam icin oda yeter bana :D Ve şikayet etme ne olur benı üyelgim giderse ne yaparım ben :D.......
    Üye
    brutalymusic
    Tarih
    29 Nisan 2010
  • Anket Hangi metal grubunun bi üyesi olmak isterdiniz????

    şu türkçeni düzelt önce ayyaşlar gibi yazıyosun daha bi de ders vericem diyosun..:DD
    kendi cehaletini düzeltsen bana yeter dostum..ben düzelty diycem ama umutsuz vakasın hiç karışamam..:DD lakin bazen saçmaladığının bile farkına varmıyosun..doğuştan gelen de birşey olabilir bilemiyorum :D:DD


    Yine bir okdr sözden sadece bir tarafına birseyler saçmalamıssın :D
    onuda yapamamıssın kalvye hataları ne zaman ayyaşlık oldu :D2.dersin bu:D:D
    Üye
    brutalymusic
    Tarih
    29 Nisan 2010
  • Anket Evanescence'ın şarkılarında ağırlıklı olan duygu desem !?

    aşk, hırs, kin, nefret, oral seks, trafik düüt düüütt...
    Üye
    kapores
    Tarih
    29 Nisan 2010
  • Anket Sonisphere hakkında...

    bi şık var benim işaretlediğim..o işte
    Üye
    kapores
    Tarih
    29 Nisan 2010
  • Anket Sizce Garajda yazılan eleştirilere verilen yanıtlardan hengisi en bıktırıcı/ezber yapıda ?

    tokmağın ayarını kaçırmadıktan sonra istediğin kadar ötersin arkadaş..
    Üye
    kapores
    Tarih
    29 Nisan 2010
  • Anket En sevdiğiniz Almora şarkısı nedir?

    cyrano...ilk göz ağrım
    Üye
    kapores
    Tarih
    29 Nisan 2010
  • Anket Hangi metal grubunun bi üyesi olmak isterdiniz????

    Sen bi adamı tanımadan yargılıycak kadar cahilsin buna sevinip bana soru sorabılırsın ama cahile laf anlatmakta zor işdir :D nese yapıcaz bir seyler.
    Yardım severlik insanalr arasında dogal karsılanan özellilerdir 1.dersin bu kurtarcam senı bu cehaletten devam :D
    28 Nisan 2010 Çarşamba | Yazan: brutalymusic


    şu türkçeni düzelt önce ayyaşlar gibi yazıyosun daha bi de ders vericem diyosun..:DD
    kendi cehaletini düzeltsen bana yeter dostum..ben düzelty diycem ama umutsuz vakasın hiç karışamam..:DD lakin bazen saçmaladığının bile farkına varmıyosun..doğuştan gelen de birşey olabilir bilemiyorum :D:DD
    Üye
    kirk-_-james
    Tarih
    29 Nisan 2010
  • Anket Hangi rock/hard rock grubunun bi üyesi olmak isterdiniz????

    Ben laf dalasına girmemde senin kültüründe tartısmaya dalaş hatta i tdalaşı denilebilir:D:D
    Ben ya da baskası bu ankete yorum yapmıyorsa sende bu anketi bosuna yapmıs oluyorsun .:D
    300kişi degil geriye kalanlarbinlercesi benı ilgilendirir:D
    Ben garajdakı anketlere oy veririm cunku anketler bilgilendirir verimli olması icin bizlere sunulmustur
    senın gıbılerınkafasındada degin gibi parayla degil sınır yok istedigim kadar saçmalarım D vm etsen:D
    Zamanını yemişim bu lafta zaten kopmus senın kayıs sonrasını oku alıntıyı tekrar tekrar oku :D
    Sonrakendı yazıklarını..Dostum bu yazdıklarımı art niyetle anlama ve digerinde yaptıgın gibi sadece
    bir atrafını okuyup eleştirme yapıyorsan hepsini eleştir :DHadi saglıcakla kal ......:=)
    Son birsey yaptgın beyenmedigim 2. anketin digerline olumlu cevaplar yazdıgımdada bukadar konussaydın sevinirdim... :D
    28 Nisan 2010 Çarşamba | Yazan: brutalymusic


    :D::D binlerce diyo ya hangi ankete 321541 bin oy verildiğini gördün sen..harbi saçmalıyosun dostum dikkat et yazdıklarına biraz..bi de üslubuna dikkat et it dalaşı falan..şikayet etsem atılırsın da etmiycem seni böyle indirmek hoşuma gidiyo çok..:D
    Üye
    kirk-_-james
    Tarih
    29 Nisan 2010

Anket

Hightower1983 sorar:
Stüdyo ismi olarak tercih ettiğiniz isim?
  • Stüdyo Kakofoni
  • Stüdyo Dominat
  • Dtüdyo Entonasyon
  • Diğer
//www.garaj.org