senle laf dalaşına girmiycem dostum zaman kaybım olursun sadece..bir şey bil veya bilme umrumda değil eziyet çek ille şu ankete yorum yap oy ver diyen oldu mu sana??ayrıca garajda anket sınırlaması diye bir şey var mı??isteyen herkes istediği anketi yapabiliyor istediği kadar..buna sen karışamassın..muhalefet olmak zorunda değilsin oy verme"geç" butonuna bas ve geç..
ayrıca ankete 300 civarı kişi oy veriyorsa bu sorun o kadar insanda değil sendedir..
iyi garajlar..:DD
Ben laf dalasına girmemde senin kültüründe tartısmaya dalaş hatta i tdalaşı denilebilir:D:D
Ben ya da baskası bu ankete yorum yapmıyorsa sende bu anketi bosuna yapmıs oluyorsun .:D
300kişi degil geriye kalanlarbinlercesi benı ilgilendirir:D
Ben garajdakı anketlere oy veririm cunku anketler bilgilendirir verimli olması icin bizlere sunulmustur
senın gıbılerınkafasındada degin gibi parayla degil sınır yok istedigim kadar saçmalarım D vm etsen:D
Zamanını yemişim bu lafta zaten kopmus senın kayıs sonrasını oku alıntıyı tekrar tekrar oku :D
Sonrakendı yazıklarını..Dostum bu yazdıklarımı art niyetle anlama ve digerinde yaptıgın gibi sadece
bir atrafını okuyup eleştirme yapıyorsan hepsini eleştir :DHadi saglıcakla kal ......:=)
Son birsey yaptgın beyenmedigim 2. anketin digerline olumlu cevaplar yazdıgımdada bukadar konussaydın sevinirdim... :D