Yorumlar

  • Anket Sizce en iyi baterist???

    Arkadaşlar.
    Böyle bir anket yapılacaksa anketi yapacak olan arkadaşın davulla inanılmaz haşır neşir olması hatta davulcu olması lazım.
    Ancak bu tip anketler sırf yapılmak için bu tür olmayan adamlar tarafından yapılırsa; böylee gereksiz uzun tartışmalar yaşanır. Ki yaşanıyor da Garaj'da.
    Ben bile "davulcu grubun baş tacıdır" mantığıyla düşünen pek çok davulcuyu analiz etmiş genç bir müzisyen adayı olarak böyle bir anketi yapmalı mıyım diye pek çok kere düşünsem de davulcu olmadığımdan yapmaktan cayıyorum.Hani bir hatam olur.Neil Peart,John Bonham gibi eski toprak bir abiyi es geçerim vesaire.
    Kısacası arkadaşlar cart curt anket yapmayalım sonra böyle oluyor.
    26 Nisan 2010 Pazartesi | Yazan: Oysterhead


    bak bu kez hatamı kabul ediyorum altta da belirttğim gibi..ergenlik dönemime gelmiş anket o yüzden böyle bişey ortaya çıktı :D:D
    Üye
    kirk-_-james
    Tarih
    27 Nisan 2010
  • Anket Djinn Stylo

    Ankaralı kardişler :) gayet güzel ilerliyorsunuz takip ediyoruz sizleri :) izmirden sevgilerle BİROL !! burdayız :)
    Üye
    tojara
    Tarih
    27 Nisan 2010
  • Anket Rock/Metal müzik tarihinin en büyük grubu?

    böyle anketler görünce birden apaçi damarım beliriveriyor müphem. metalikaya bastım hacılar
    26 Nisan 2010 Pazartesi | Yazan: Leviathan


    "hacı",,"metalika" falan..belli oluyo damarlarında gezen apaçi kanı..:D::DD
    Üye
    kirk-_-james
    Tarih
    27 Nisan 2010
  • Anket Hangi metal grubunun bi üyesi olmak isterdiniz????

    Normaldirde :D
    Dostum bir anket yaparsın ve orda senın icin biter senın yazabıldıgın bir soru 8secenek var ama bu secenekleri anketin sorusnu beyenmeyen binlerce insan olucak herkezle polemige giremezsin olumlu olumsuz saygı duy anlamadıgın şeyleride sorabılrsın ... :)
    22 Nisan 2010 Perşembe | Yazan: brutalymusic


    anlamadığım şeyleri sana sorcak kadar cahil değilim dostum merak etme..
    bu arada yardımseverliğin de gözlerimi yaşarttı :S:S :DDDD
    Üye
    kirk-_-james
    Tarih
    27 Nisan 2010
  • Anket Hangi rock/hard rock grubunun bi üyesi olmak isterdiniz????

    Hatanın kralı bende dogru diyorsun :Dhadi cevap ver kaçtane daha yapılsa aklına gircek ne zaman ögrenirsin bizi bu eziyetten ne zaman kurtarırsın :D:D

    Bir decok dikkat ediyorum sürekli anket yapıyorsun olanları takrar tekrar sorularını farklı sekılde yazıp onumeze koyuyorsun eyvallah..ona alıştık :D..
    Dostum sen oraya birtek soru 8secenek yazabılıyorsun ama bu sitede binlerde uye var bir sürüfikir ayrımı fikir uyusmazlıgı olacak herkezle polemige giremezsin...Sana nacizane dost tavsiyesi.. bBide hazır senken cvbını yazsaydın merakla bekliyorum :D:D:D Bak heycanlandırıdn beni ... :D
    23 Nisan 2010 Cuma | Yazan: brutalymusic


    senle laf dalaşına girmiycem dostum zaman kaybım olursun sadece..bir şey bil veya bilme umrumda değil eziyet çek ille şu ankete yorum yap oy ver diyen oldu mu sana??ayrıca garajda anket sınırlaması diye bir şey var mı??isteyen herkes istediği anketi yapabiliyor istediği kadar..buna sen karışamassın..muhalefet olmak zorunda değilsin oy verme"geç" butonuna bas ve geç..
    ayrıca ankete 300 civarı kişi oy veriyorsa bu sorun o kadar insanda değil sendedir..
    iyi garajlar..:DD
    Üye
    kirk-_-james
    Tarih
    27 Nisan 2010
  • Parça Almora - Cehennem Geceleri

    arkadaşlar türk mü bu grup? adını hep duyuyorum almora diye de
    Üye
    Leviathan
    Tarih
    27 Nisan 2010
  • Anket En Beğendiğiniz Thrash Metal Vokali Kimdir ?

    panteradaki döğüşçü döğmeli apaçi herifin adı neydi la sahneye beyaz atletle filan çıkan? o fena değil bence o da bozmuş hoş bir taraflarını 2008 de izledik böğürüp duruyordu. yakışmadı kendisine
    Üye
    Leviathan
    Tarih
    26 Nisan 2010
  • Anket Rock/Metal müzik tarihinin en büyük grubu?

    böyle anketler görünce birden apaçi damarım beliriveriyor müphem. metalikaya bastım hacılar
    Üye
    Leviathan
    Tarih
    26 Nisan 2010
  • Anket Solo takılan gitaristler için en rahat gitar?

    açıkcası ben kendimi neşeli hissettiğim günlerde carvin, depresif melankolik atmosferik agresif olduğumda jackson, çok afedersiniz adet dönemimde de musicman çalarım. çok güzel bir anket
    Üye
    Leviathan
    Tarih
    26 Nisan 2010
  • Anket Bass gitar diyince akla ilk gelen??

    bas gitar aslında olmasa da olur ya verirsin elektroya bası tamam işte abicim. and justice for all var misal
    Üye
    Leviathan
    Tarih
    26 Nisan 2010
  • Anket En İyi Genç Vokal

    rüzgar
    Üye
    Leviathan
    Tarih
    26 Nisan 2010
  • Üye
    Leviathan
    Tarih
    26 Nisan 2010
  • Üye
    Maidenallica
    Tarih
    26 Nisan 2010
  • Üye
    fallenboy
    Tarih
    26 Nisan 2010

Anket

metal_noir sorar:
metale en uygun bas gitar teli
  • tavsiyelerinizi bekliyorum:)
  • diğer
//www.garaj.org