Hatanın kralı bende dogru diyorsun :Dhadi cevap ver kaçtane daha yapılsa aklına gircek ne zaman ögrenirsin bizi bu eziyetten ne zaman kurtarırsın :D:D
Bir decok dikkat ediyorum sürekli anket yapıyorsun olanları takrar tekrar sorularını farklı sekılde yazıp onumeze koyuyorsun eyvallah..ona alıştık :D..
Dostum sen oraya birtek soru 8secenek yazabılıyorsun ama bu sitede binlerde uye var bir sürüfikir ayrımı fikir uyusmazlıgı olacak herkezle polemige giremezsin...Sana nacizane dost tavsiyesi.. bBide hazır senken cvbını yazsaydın merakla bekliyorum :D:D:D Bak heycanlandırıdn beni ... :D
23 Nisan 2010 Cuma | Yazan: brutalymusic
senle laf dalaşına girmiycem dostum zaman kaybım olursun sadece..bir şey bil veya bilme umrumda değil eziyet çek ille şu ankete yorum yap oy ver diyen oldu mu sana??ayrıca garajda anket sınırlaması diye bir şey var mı??isteyen herkes istediği anketi yapabiliyor istediği kadar..buna sen karışamassın..muhalefet olmak zorunda değilsin oy verme"geç" butonuna bas ve geç..
ayrıca ankete 300 civarı kişi oy veriyorsa bu sorun o kadar insanda değil sendedir..
iyi garajlar..:DD