metallicanın ismi zaten damga vurur.onlar ne kadar mükemmel çalarsa çalsın damga vuramaz.isterse albümdekinden daha güzel olsun parçalar yine damga vuramaz çünkü normal metallicanın iyi olması.ama megadeth o iğrenç şarkılarını istemeden güzel halde çalarsa damga vurur çünkü onlardan iyi bir performans beklemiyor.çünkü çok kötü grup.benim tanıdığım hiç bir insan megadethin metallicadan daha iyi olduğunu iddia etmedi daha.ben hiçbir grup hakkında dinlemeden yorum yapamam.en kral şarkılarını aradım buldum.öğrendim baktım keşke bakmasaydım dedim.
21 Nisan 2010 Çarşamba | Yazan: Slash_Axl
Senın gibi birnin, insan dostu olucagını dusunmek ve mega ya kötü demene gercekten yorum yapamıyorum :)
Senın emınım metallica gibi büyük, egoların vardır egolarını traşla, önyargılarından kurtul insan icine cık , saygı duymayı ögren sana yorum yazıcam ama bu sefer normal bir insana yazar gibi...
Bu arada megadeth hastası bir adam degilimdir beyenmemeni dogal karsılarım ama sankı adamlar anana babana kufur ediyolarmıs gibi onalra çirkin demeni karsılyamam hiç bir insan evladı karsılayamaz.:)