Yorumlar

  • Anket En sevdiğiniz The Doors şarkısı ?

    Riders On The Stormdan başka dinlemedim zaten.o kadar da güzel değil
    Üye
    Slash_Axl
    Tarih
    24 Nisan 2010
  • Anket En sevdiğin intro hangisi ?

    sweet child of mine ve fade to black.
    Üye
    Slash_Axl
    Tarih
    24 Nisan 2010
  • Anket hangi müzik türü?

    bu ne ya anket mi?
    Üye
    mernekcer
    Tarih
    24 Nisan 2010
  • Parça Aslı - Kördüğüm

    nanana kısmı olmamış E olması gerekiyor oranın... ama bunun dışında uygun akorlar ;)
    Üye
    ımmortalanqel
    Tarih
    24 Nisan 2010
  • Anket Hangi gitar daha kaliteli

    elixir in gitarıdamı vardı yahu :)
    Üye
    xmrts
    Tarih
    24 Nisan 2010
  • Anket Rock/Metal müzik tarihinin en büyük grubu?

    abi koskoca black sabbath nasıl 5. sırada olabilir ya :/ çok enteresan. millet tanımıyo sanırım black sabbath'ı :D
    Üye
    __KaaN__
    Tarih
    23 Nisan 2010
  • Anket İzmir'in en iyi stüdyosu hangisi ?

    5 haftadır sürekli crash teyiz.. Sağlam diyebileceğim bir negatif bir crash var.. Bornovada Rockvarium çok iyi ama bütçeyi çok aşıyor :D Dream dediğin gibi görüntü iyi geniş at koştursun içeride ama sesler kötü.. ksk taraflarında gittiğim tek stüdyo crash frekans'ı bilmiyorum deneyemedik çok uzak o taraflar :D Kartal uyuzun teki zaten.. prova almak istedik konser öncesi sıkıştıralım son 1 tane diye 2 kişi de izlemeye geldi 6 kişiydik önce boş dedi sonra 6 kişi olduğumuzu görünce dolu alamıcam dedi öyle uyuz bir herif.. Duyduğum kadarıyla apartmandan şikayet gelmesin diye zaman zaman "sesleri biraz kısın" diye provayı bölüyormuş son söylediğime şahit olmadım duydum sadece..
    16 Mart 2010 Salı | Yazan: xx_kaan_xx


    abi crash'e gitmişsin frekans çok uzak demişsin :D aralarında bi sokak var :D frekans çok sağlam bu arada tavsiye ederim gidin mutlaka..
    Üye
    __KaaN__
    Tarih
    23 Nisan 2010
  • Parça Hoobastank - Reason (the)

    22 Nisana hediye ediyorum bu parçayı....
    Üye
    MORVEÖTESİ1995
    Tarih
    23 Nisan 2010
  • Anket En iyi Bass Prosesör markası hangisidir ?

    boss'un pedalda digitech'ten daha iyi olmadığını düşünüyorum.
    bende amerika üretimi 2 bas efekt pedalı (overdrive ve synth) var digitech'in.
    çok uzun zamandır kullanıyorum oldukça sağlam her ikisi de.

    digitech'in fiyatları boss'un bile üzerinde.bu nedenle pedal alacak adam behringer ve zoomdan daha iyi bir marka olan boss'u tercih ediyorlar. ancak bir pedal alırken ömürlük alıyorsunuz. 30-40'ın hesabını yapmayacaksınız digitech alın derim. "bass multi chorus" pedalını kullanma fırsatım oldu. en kısa zamanda alacağım.
    Üye
    Oysterhead
    Tarih
    23 Nisan 2010
  • Üye
    brutalymusic
    Tarih
    23 Nisan 2010
  • Anket MetallicA uyelerınden en cok kımı sevıyoruz kardeslerım

    garibim slayerım
    yaban ellerde
    gurbet ellerde

    çoban necdet
    dinler megadeth
    garibim slayer
    olmuş panayır

    emdi yürek yırtılur.
    12 Şubat 2010 Cuma | Yazan: Leviathan

    Abi bu nedir :D öldüm gülmekten ......Devamını bekliyoruz hocam......
    Üye
    brutalymusic
    Tarih
    23 Nisan 2010

Anket

dark_ambient sorar:
Sizce rock & metal müzik bir yaşam biçimi midir?
  • Evet, öyledir
  • Hayır, müzik bir yaşam şekli olamaz
//www.garaj.org