boss'un pedalda digitech'ten daha iyi olmadığını düşünüyorum.
bende amerika üretimi 2 bas efekt pedalı (overdrive ve synth) var digitech'in.
çok uzun zamandır kullanıyorum oldukça sağlam her ikisi de.
digitech'in fiyatları boss'un bile üzerinde.bu nedenle pedal alacak adam behringer ve zoomdan daha iyi bir marka olan boss'u tercih ediyorlar. ancak bir pedal alırken ömürlük alıyorsunuz. 30-40'ın hesabını yapmayacaksınız digitech alın derim. "bass multi chorus" pedalını kullanma fırsatım oldu. en kısa zamanda alacağım.