Yorumlar

  • Anket MetallicA uyelerınden en cok kımı sevıyoruz kardeslerım

    bıktım artık bu sitede metallica anketleri görmekten
    Üye
    xhomeboyx
    Tarih
    23 Nisan 2010
  • Anket Sizce Mike Shinoda hangi tarzda iyi ?

    Abi bende lpyi cok severimde hatta rockncoke ye dahi onalr icin gittim :P diyebılrım......
    ama hala nasıl 100.Y rock grubu oldular aklım almıyor..Vara bilen bi analtsın....
    Üye
    brutalymusic
    Tarih
    23 Nisan 2010
  • Anket cradle of filth in en son albümünü naasıl buldunuz ?

    blilek metal zaten sevmem.ve cradle of filth bilek metalin adını kirleten gruplardan biri.size emperor derim.2. ve 3. albümlerini dinleyin.bilek sevipte beğenmedim diyen gelsin bana.
    14 Şubat 2010 Pazar | Yazan: Mutluhan


    Sakın gitmeyin beyler :DHele bayanlar sakının abi ..:D
    Üye
    brutalymusic
    Tarih
    23 Nisan 2010
  • Anket The Day That Never Comes bir klasik olabilir mi?

    Albümü bitirip kalan riffleri bi sarkıya toplamıslar prog gibi bisey yapalım diye.. yok aga skindirik sarkı. İlk kısmı cekilmiyor, ikinci kısmı daha kötü..
    Üye
    Realturka
    Tarih
    23 Nisan 2010
  • Anket Bass gitar diyince akla ilk gelen??

    Slash_Axl


    glockenspiel çalmaya karar verdim, sağol arkadaşım
    Üye
    Leviathan
    Tarih
    23 Nisan 2010
  • Anket Alexi Laiho hangisinde daha iyi?

    alexi lahi.o'nun ünlü olmadan önce göteborg merkezde minübüs şoförlüğü yaptığını kaçınız bilir gençler? ya da ufakken litmanen hayranı olduğunu? 20li yaşlarında bilgisayar başında çok oturmaktan kıl dönmesi operasyonu geçridğini? nasıl fanlarsınız anlamadım ki sizler
    Üye
    Leviathan
    Tarih
    23 Nisan 2010
  • Anket Sizce en sağlam thrash metal albümü hangisi ?

    ben "başka" seçeneğine oy verdim. görüşüm bu yöndedir
    Üye
    Leviathan
    Tarih
    23 Nisan 2010
  • Anket hangisi

    inan kardeşim varya tamda kafamda bu soru vardı ve diyecektimki anketimde,cort evl x4 mü yoksa muadili olan başka bi gitarmı? diye soru soracaktım tamda üstüne bu kadar denk gelsin senin anketin çıktı,ben sadece şunu söyleyeyim 800 lira civarında bi para için sakın ibanez alma derim,benim tahminim sende benim gibi büyük ihtimalle cort x-2 kullanıyorsun ve kafanda yine benim gibi bu gitarı almak var,ben çok araştırdım edindim ve bu sonuca vardım bence cort evl x4 "bks" yani "siyah saten" bence bu fiyata en güzel gitar,herkes te ibanez takıntısı var anlıyorum ama benim gibi x-2 den geçiyorsan ya da benzeri bir gitardan geçiyorsan sana mutlaka evl x4 bks yi öneririm,hemde çalarken köprüsü vb (kalite açısından diğerinden,yani x-2 ve ailesinden,çok çok daha kaliteli olacak tabi) kullanım açısından pekte farklı olmayacak ki bu senin ibanez gibi bi gitar alıp bildiğin bütün teknikleri yeniden çalışıp yeni ibanezine adapte etmeye çalışman anlamına gelecek.. (ki bunu hiç önemem),şahsen kendi tecrübemi söyeleyim,ben powermetal yapıyorum ve hayatım gallop çalmak üzerine kurulu,hemde fast galloplar bazen..,(bilirsin Iced Earth) son 3 yılda gallop konusunda schaffer kadar olmasamda bayaa bi geliştirdim kendimi,şimdi düşünsene yeni bi gitarda yeni köprüye alışıp yeni ayarlara alışmak zorunda kalıp bu teknikleri tekrar buraya adapte etmeye çalıştığımı? ne kadar da boşuna zaman kaybı olur dimi,ben derimki cort tan şimdilik şaşma! sana iyi kullanımlar...
    Üye
    xhomeboyx
    Tarih
    23 Nisan 2010
  • Anket Hangi 90'lar yıldızını daha çok beğeniyorsunuz ?

    İkisi arasında kalıp jeff demek en iyisi gibi geldi :D
    Üye
    anGelica-
    Tarih
    23 Nisan 2010
  • Anket Jackson Gitarla Blues Yapılırmı?

    jackson çok iyi sert tonlar elde edildiği için metalci gitarı damgasını yemiş olsada harika clean tonlarıda olan ve birçok tarzı yapabileceğin bir gitar.. tamam bence jazz hoş olmaz ama blues neden olmasın?
    bence jazz bluesdan daha hoş olabilir emg pickuplarla falan :D:D
    Üye
    guitarssuck
    Tarih
    23 Nisan 2010
  • Anket Sizce hangisi dünyanın en kaliteli vokalidir?

    belli bir çıtadan sonra iyi vokal diye birşey yoktur. kaldiki bu kadar sığ bir ankette olamaz, neler var neler...
    Üye
    karanlikruya
    Tarih
    23 Nisan 2010
  • Üye
    NeGüZeL_İsTnbL
    Tarih
    23 Nisan 2010
  • Anket Sizce aşağıdaki gitaristlerden hangisi duygu ve tekniği en iyi şekilde harmanlamış?

    12 Mart 2010 Cuma | Yazan: Twoofus
    Steve vai duygu ve gitar mı???? Hadi kumda oyna...


    15 Mart 2010 Pazartesi | Yazan: cglrnbl
    Böyle bir cümleyi kuruyorsan müzikle ilişkini kesmelisin


    cglrnbl kesinlikle katılıyorum sana :D
    Üye
    NeGüZeL_İsTnbL
    Tarih
    23 Nisan 2010
  • Anket Sizce hangisi dünyanın en kaliteli vokalidir?

    freddie mercury !!!

    Herkez bunu yazcak dalarım :D
    Üye
    brutalymusic
    Tarih
    23 Nisan 2010
  • Anket Hangi solo daha yarmış?

    Ne biçim konusuyosunuz olum yarmış falan ayıp :D
    Üye
    brutalymusic
    Tarih
    23 Nisan 2010

Anket

Roxy Beatrix sorar:
Hayatının sonuna kadar bir grup dinleme hakkın olsa hangisini dinlersin ?
  • Anthrax
  • Testament
  • Kreator
  • Overkill
//www.garaj.org