anketi yapan arkadaşa sormak gerek :DDD
Hatanın kralı bende dogru diyorsun :Dhadi cevap ver kaçtane daha yapılsa aklına gircek ne zaman ögrenirsin bizi bu eziyetten ne zaman kurtarırsın :D:D
Bir decok dikkat ediyorum sürekli anket yapıyorsun olanları takrar tekrar sorularını farklı sekılde yazıp onumeze koyuyorsun eyvallah..ona alıştık :D..
Dostum sen oraya birtek soru 8secenek yazabılıyorsun ama bu sitede binlerde uye var bir sürüfikir ayrımı fikir uyusmazlıgı olacak herkezle polemige giremezsin...Sana nacizane dost tavsiyesi.. bBide hazır senken cvbını yazsaydın merakla bekliyorum :D:D:D Bak heycanlandırıdn beni ... :D