bu yorumun üstüne denilebilecek birşey yok dostum sadece ilk cümleyi yazsan yeterliydi olay orda bitmiş kesinlikle katılıyorum.. Türkiyeye çok fazla bunlar.. Türkiyede iş yapmak için adın ya İsmail olcak sonuna YK yapıştırcaksın ya da Demet Akalın falan olcak adın başka yolu yok müzik Türkiye de sanat değil endüstriyel bir araç olarak kullanılıyor
19 Aralık 2009 Cumartesi | Yazan: xx_kaan_xx