çilekeş kimdir abicim, bu memleket nereye gidiyor böyle
2 Nisan 2010 Cuma | Yazan: high voltage
iki kenarın açı ortaylarından da teğet geçen çizginin tam ortasındaki noktanın koordinat bölgesine göre orijine simetrik olan noktadayım....Evet anlayan varsa bana da söylesin..:D
12 Ekim 2009 Pazartesi | Yazan: furkanmacit
tokio hotel hariç doğru düzgün grup yok burda be..
24 Ocak 2010 Pazar | Yazan: heretixlave
herhangi bir gitar ile herhangi bir tarz yapılabilinir..
hepinizin kimliğinde inanç hanesinde "islam" yazıyor, kaçınız islamın şartlarını yerine getiriyorsunuz ?
ben şahsen getirmiyorum, ama adım müslüman.. bir Tanrı 'nın varlığına inanıyorum o ayrı..
bakın bu da çok saçma oldu, tıpkı bu anket gibi..
3 Aralık 2009 Perşembe | Yazan: pedrock