Yorumlar

  • Parça Mor ve Ötesi - Cambaz

    merhaba " NOE_NOE " isimli arkadaşım bana merhaba diye mesaj attınız ama ben size cevap veremiyorum çünkü siz e gönderilen mesaj ları engellemişsiniz, yani sadece arkadaş listenize eklediğiniz kişiler mesaj atabiliyor size... size ancak burdan ulaşabildim :)
    Üye
    xhomeboyx
    Tarih
    20 Nisan 2010
  • Anket Bass gitar denildiğinde ilk aklınıza gelen grup??

    motorhead ve primus benim için aklıma ilk gelenler
    Üye
    fallenboy
    Tarih
    19 Nisan 2010
  • Anket En iyi thrash vokali ?

    james hetfield kesinlikle çok başarılı bir vokalist.
    ancak kendisinin az çok dinleyicisi olan biri bile ne kadar derinliği olan, duygu yüklü bir sesi olduğunu bilir. james hetfield'ın vokal karakteristiği tipik bir amerikan country şarkısınınkiyle karşılaştırılabilir niteliktedir.

    bu nedenle listeden "tom araya" demek istiyorum. kendisi sahnede duruşuyla olsun, yaptığı muazzam headbang ile olsun, agresif mi agresif kirli vokali olsun, belli belirsiz (scream vokal desek değil) kış uykusundan yeni kalkmış ayı misali bağırışı olsun tam thrash için yaratılmış bir vokalisttir.
    Üye
    Oysterhead
    Tarih
    19 Nisan 2010
  • Parça İced Earth - İ Died For You (türkçe Çeviri)

    ağladım senin için,suçladım kendimi, oldüm senin için bıraktım herşeyi...
    Üye
    irem_nilsu
    Tarih
    19 Nisan 2010
  • Anket Beirut'un en hoş şarkısı?

    Adamların 7 şarkıları yok ki..

    Anketlerde genelde seçeneklerde aklımdan geçenleri bulamayanlardanım ben de. Brandenburg olsaydı düşünmeden işaretlerdim..
    Üye
    slevin
    Tarih
    19 Nisan 2010
  • Anket Aralarından en iyisi hangisi?

    tony royster jr. bateriye çok yakışıyo adam ya :D
    Üye
    __KaaN__
    Tarih
    19 Nisan 2010
  • Anket Hangi rock/hard rock grubunun bi üyesi olmak isterdiniz????

    valla baya yapılsın isterim fena olmaz dimi??
    16 Nisan 2010 Cuma | Yazan: kirk-_-james


    Sorma valla sanki grup acılımları kapandı olanlarada yenı alım yapılcak..
    Üye
    brutalymusic
    Tarih
    19 Nisan 2010
  • Anket ::GaRaJ:: ile nasıl tanıştın?

    linkini atan arkdasa lanet olsun :D

    Şaka bi kenara gitarımı,baterimi,Amfimi,hocalarımı falan hep burdan buldum....
    İnterneti iyi kullanırsan yararlıdır derlerye işte bu yararlı tarafı..
    Üye
    brutalymusic
    Tarih
    19 Nisan 2010
  • Anket Metal müziği tek dal olarak sadece böğürme olarak bilen insan (-a-) :

    Yaşı dogruysa eger bir yıldız doguyor :D........
    Üye
    brutalymusic
    Tarih
    19 Nisan 2010
  • Anket Ya Chuck Norris'ten süper metalci olmaz mıydı sizce de?!

    katılıyorum.. bu yinede değişik bir anket olmuş.. anket işe yaramasa da anketör arkadaşımız yaratıcılığını biraz olsun belli etmiş :) en çok kıl olduğum "hangi grup daha iyi", "hangi albüm iyi", "en iyi kim", "hangi ton daha güzel", "hangisinin üyesi olmak isterdiniz" gibi saçma gereksiz ve yaratıcılık da istemeyen anketler.. o kadar saçmadır ki yapan kişi zevke göre sonuçların değişkenlik gösterebileceğini anlayamayacak kapasitededir.. Aslında seçeneklerde yazdığı bütün grupların başarılı olduğunu, başarısız ve kötü grup olsa adını duymayacağından o ankete de yazamayacağını anlayamaz.. Bu arkadaşlarımızın yaptıkları gerçekten kararsız olan ve cevap almaya ihtiyacı olan arkadaşlarımızın sırasını sömürüp dikkat çekmeye çalışmaktan başka birşey değil bence.. Sonra da çıkar garaj anketleri kalitesiz deriz garaj eskisi gibi değil deriz.. Normaldir. Bunlar şahsi fikrim.. Saygılar..
    14 Ocak 2010 Perşembe | Yazan: xx_kaan_xx


    Bende sana uzun uzun katılıyorum nitelginde bir sey yazmak isterdimde abi sen yazmıssın bende sana katılıyorum demekten baska bir ne zaket gösteremem...
    Üye
    brutalymusic
    Tarih
    19 Nisan 2010
  • Anket Les Claypool denince akla ilk ne gelir?

    bass virtüözü.bu arada ossurukeyd herkese laf atmayı kes artıki.üstelik kendi anketinde
    Üye
    Legolas_624
    Tarih
    19 Nisan 2010
  • Üye
    xhomeboyx
    Tarih
    19 Nisan 2010
  • Anket sizce queen' e progressive metal diyebilir miyiz ?

    prog. yapsalardı hayatta dinlemezdim.kendi tarzlarında çook iyiler.
    Üye
    Legolas_624
    Tarih
    19 Nisan 2010
  • Parça Metallica - One

    on numara şarkı ama tabı böyle görünce korkuosun kulaktan çıkarıp çaldığında daha kolay geliyor ;))
    Üye
    quick07
    Tarih
    18 Nisan 2010
  • Üye
    Legolas_624
    Tarih
    18 Nisan 2010

Anket

V-o-t-D vokal sorar:
Hangisi?
  • Metin Türkcan
  • Demir Demirkan
//www.garaj.org