dikkat edersen 'solo gitarsitler' için dedim. gibson ve fender belli bi karakteri olan özgün gitarlar. benim burda kastettiğim rahatlıktan ötürü kullanılan gitarlar. o zaman vai, satriani ya da gilbert neden gibson kullanmıyor? olay sadece sound'da bitmiyor. ben burda asla gibson ya da fenderi kötülemiyorum ki ağzımın suyu akarak baktığım gitarlar. şimdi ben sana sorarım senin bu gitarlardan hiç haberin yok mu?
Dostum ben hakkında bilgim olmadıgı hiç bir tartısma konusuna girmem hemen hemen o gitarların hepsini kullandım :DÖzgünden kastın nedir bilmiyorum ama sadece tv de gördügüm degil canlı performaslardada gördüm, biliyorum bir gitaristtin bilmem neyi iyimiş diye rockson V.B gitarları kullandıklarını görmedim daha cok baslangıc seviyesindeki adamaların ögrenmeye yenı başlayanların elınde görüyorum bu gitarları dedim gibi ama saygı duyarım yinede...
Birde anket yapıyorsan eleştiriye acık ol dostum ....Orda senın yaza bıldıgın 8secenek var ama binlerce üye var hepsiyle laf dalsına giremezsin birileri anket yapar birielride olumlu olumsuz eleştiri yapar senin icin anketi yaptıgın an biter olay :)