Legolas_624 pink floyd'a saçma diyen ilk insansın. nasıl böyle bi görüşe vardın ? adamlar dünyayı kasıp kavurmuş. sen dinlemiyosan dinlemeyebilirsin de efsaneler hakkında bu kadar ileri geri konuşman çocukça resmen.. bence pink floyd hakkında biraz araştırma yap ondan sonra görüşün değişir en azından saygı duyarsın adamlara. bilmeden etmeden atıp sıkmak kolay tabi adamlar hakkında..
yazık valla ya ne diyim.. diyecek bir şey bulamıyorum :)