ben de zaten metallicadan başka bir şey dinlemem demedim fark edersen.sadece slayer ve megadeth dinlemem.Iron maiden dinlerim mesela.sonra black sabbath dinlerim.metallica sadece en çok dinlediğim metal gruptur.ama sen bazı şeyleri başka yerlerinlen anladığı için öyle düşünüyorsun.ayrıca:
death magnetic : Birleşik Krallık ve ABD listelerine 1 numaradan giren albüm ABD'de ilk üç günde yarım milyon adede yakın sattı.
endgame : Albüm ABD'de ilk hafta 45.000 kopya sattı. Billboard 200'e 9 numaradan giriş yaptı.
yeterli sanırım.