Mega ve Rammstein tarzı itibariyle digerline nazaran biraz daha headbang yaptırır bize :D
Bu arada rammsteinin bir videosunu gördüm önce tuşcunun üstüne sonra seyirciye dogru işemişdi
eger burdada aynı şey yaparsa kasımpaşalı falan varsa acayip dayak yer :D
Abi Bon Jovi,Elvis Presley,Michael Jackson anlarımda su Katty peryy,Britney e sanatcı deniliyorsa su adamalrın yanında birde aynı kefeye koyuluyorsa demek sanat bu kadar ucuz birseymıs....Bakın bilmeyenler varsa sıkalra iyi baksınlar demek sanat buymus..Bende bilmiyordum ögrendim sagolun...
al işte ondan sonra bişey diyince uyarı alıyoruz... bence böyle insanların siteden uzaklaştırılması lazım... çoluk çocuk ne anlar pink floyd dan... Legolas_624 sen kimsin ki pink floyd iğrenç müzik yapıyo diyebiliyosun bebe... burdan site yöneticilerine sesleniyorum ; adamın biri çıkıp (adam demeye dilim varmıyo) pink floyd'a salak diyosa bende ona salak derim hemde önde gideni derim... eğer bundan dolayı uyarı alacaksam ya da üyeliğimi kapatıcaksanız zaten burda işim olmaz... ben bir pink floyd hayranıyım ve pink floyd şarkılarıyla büyüdüm... pink floyd a edilmiş bir hakaret ailemden birine edilmiş gibi hissederim... bu yüzden herhangi bir gruba hakaret eden arkadaşların uyarı almasını veya siteden uzaklaştırılmasını istiyorum.... hele ki pink floyd gibi bir gruba laf söyleniyorsa durum çok daha vahim demektir... sitenin kalitesini böyle çoluk çocuk düşürüyo malesef... bir atasözü durumu ne güzel açıklıyo ; ''Eşşekoğlu eşşek hoşaftan ne anlar , suyunu içer tanesini bırakır'' :)
sözleri dandik mi geliyo..:D bence git bi daha oku kardeşm..
dandik geliyor derken karşılaştırıdğıma bak istiyorsan.tabiii ki süper bir şarkı(albüm) master of puppets ama fade to black bir başka yani bende yeri çok farklı.en iyi metal şarkıdır bence fade to black