Slash (Guns N' Roses) - November Rain 2 solo da süper. bkz. dk. 3:55 ve dk. 7:08
Slash (Guns N' Roses) - Don't Cry bkz. dk. 2:22
Kirk Hammet (Metallica) - Master of Puppets bkz. dk 3:36
bence böyle.şu salak grubun 1. olacağını biliyordum.Metallicaya laf atanlar bu kadar rahatsa ben de rahatım.Pink Floyd bence iğrenç ötesi bir müzik yapıyor.bu kadar salak bir müzik yapan görmedim.hatta o kadar iğreniyorum ki pink floyd dinleyeceğime ajdar dinlerim,ismail yk dinlerim.ama asla pink floyd gibi saçma bir grubu dinlemem !!!.bana laf atanınız olabilir.siz takılın kafanıza göre.sizi takan yok ;)