Yorumlar

  • Anket Sizce Garajda yazılan eleştirilere verilen yanıtlardan hengisi en bıktırıcı/ezber yapıda ?

    "hengisi" yazmışım. Utanç verici:) Neyse, olmuş artık.
    Üye
    barrios
    Tarih
    15 Nisan 2010
  • Anket Metallica nın hangi garaj albümü daha iyidir ?

    2. disk sanırım.
    4 tane muazzam motörhead coverı barındıran diski kastediyorum.

    stone dead forever
    overkill
    damage case
    too late too late


    bunlara ilaveten metallica'nın lemmy'nin 50. yaş doğumgününde tamamen klasik motörhead şarkılarından oluşan bir playlistle sahne aldığı biliniyor. bir de göze batmayan bir barda lemmy + metallica'nın sabahlara kadar içip çalıp söylediği..

    bu hadiseler esnasında kötü kalitede de olsa erişebileceğiniz kayıtlardan örnek vermem gerekirse;

    the road crew (ön vokalde jason)
    love me like a reptile

    bu arada alakasız olacak ama metallica'nın kiss'den coverladığı bir "detroit rock city" coverı var ki bu bile metallica'yı sevebilmek için başlı başına bir neden.
    Üye
    Oysterhead
    Tarih
    15 Nisan 2010
  • Anket Teoman'ın en sevdiğiniz şarkısı?

    en güzel hikayem,insanlık halleri ve kupa kızı sinek valesi elbette..
    Üye
    katatnk
    Tarih
    14 Nisan 2010
  • Anket Seçim yapma şansınız olsa kimin gibi çalmak isterdiniz?

    steve vai'nin mistik bir havası, karizması var sahnede çalarken. ancak ben gene de satriani diyorum.
    ama paul gilbert faktörü de var.

    gitarda joe satriani ya da paul gilbert gibi;
    basta les claypool gibi;
    davulda neil peart gibi;
    vokalde de anthony kiedis-sting karışımı bişey gibi olmak isterdim.
    Üye
    Oysterhead
    Tarih
    14 Nisan 2010
  • Anket En sevdiğiniz Almora şarkısı nedir?

    evet türk gurupmuş levi...ama bunlar da underground heralde...:D:D..zaten bi türlü çıkamadılar yukarı..
    12 Ekim 2009 Pazartesi | Yazan: furkanmacit


    Yeraltı grub demek sonradan üste cıkmak degildir...Üstten kastın nedir onu bilmiyorum ismail yk mı dinliyorsun anlamdımda..Ayrıca bu grubun fanalrını görseydin :D alt neymış üst neymıs gorurdun
    Sizin icin iyi grub demek medya maymunu demek gerci oda ayrı :DMuamma
    Üye
    brutalymusic
    Tarih
    14 Nisan 2010
  • Anket Madonna'nın en çok beğendiğiniz albümü ?

    Abi Rockn özünde vardır ön yargıyı kırmak zaygı duymak ama yorumalra bakınca bir kez daha gözden gecirdim gercekten üzüldüm saygı duymak bu akdar zor olmamalı...
    Üye
    brutalymusic
    Tarih
    14 Nisan 2010
  • Anket Hangi metal grubunun bi üyesi olmak isterdiniz????

    ICED EARTH ( mümkünse JOHN SCHAFFER ın yerinde :-) )
    Üye
    xhomeboyx
    Tarih
    14 Nisan 2010
  • Anket Garajdaki anketler sizce nasıl ?

    anketler çoğu kez saçmadır,
    önüme konan bir iki seçenekten anlamsız genellemeler yapmak ise her zaman saçmadır ,)
    Üye
    JamaisVu
    Tarih
    14 Nisan 2010
  • Anket En özgün sounda sahip olan müzik grubu sizce hangisi?

    bu metallica hakkında dediklerini 80 ler ve 90ların başı olarak algılarsak sana hak verebiliriz . eminim burdaki arkadaşlarda sana hak verir fakat bu işi genel olarak düşünürsek METALLICA diye büyük harflerle yazdığı grup maddi kaygılarından dolayı soundu ve en önemlisi tarzını değiştirmiş bir gruptur.Tapu gibi de duruyor belgeleri (load-reload-st.anger).. İşin müzikal yanıda var hiç girmemek lazım uzar gider :) Pink Floyd için dediklerinde kanımı dondurdu.Daha farklı tarzlara yönelmelisin diye düşünüyorum :)
    Üye
    LaMinor
    Tarih
    14 Nisan 2010
  • Parça Nirvana - School

    bu şarkıyı dinlerken 2 sn kıpırdamadan durabilene helal..

    bencede coşmamak elde değil
    Üye
    nirvana-fan
    Tarih
    14 Nisan 2010
  • Üye
    __KaaN__
    Tarih
    14 Nisan 2010
  • Makale Ses Bozukluklarının Sebepleri Ve Korunma Yolları

    Merhaba arkadaşlar. Bu anlamlı siteyi açanlara çok teşekkür ediyorum. Ben Yenetek Sizsiniz Türkiye Yarışmasında yarı finale kalan Operacılardan birisiyim. 15 yıldır sahneye çıkıyorum. Hayatımda hiç kimseden eğitim almadım. Kesinlikle belirtmeliyim ki , ses eğitimi almış bir kişi, alaylıdan çok daha iyi söyler. (Çünkü şarkı söyleme tekniklerini bilir)
    Ancak sizinle paylaşmak istediğim konu şu ki; Ses eğitimi almış bir kişi, daha önce söylediği tonlarla aynı tonda şarkı söyleyemeyebilir. Eğitimli ses, sadece eğitimli sesden ibarettir. Kişinin en iyi eğitmeni kendisinir.
    "BENDE SENİN EN İYİ DOSTU UYKUDUR"
    Bir ikincisi çok iyi bir sanatçı olmak ve dünya'ya açılmak istiyorsanız bende kesinlikle şu isimleri takip edin;
    ANDREA BOCELLI
    LARA FABIAN
    IL DIVO

    herkeze sevgi ve saygılarımı sunuyorum.
    Üye
    mehmetyenigun
    Tarih
    14 Nisan 2010
  • Üye
    NeGüZeL_İsTnbL
    Tarih
    14 Nisan 2010
  • Anket en çok tutulan müzik dalı seçin görelim

    En büyük İsmail yk adam tek basına tarz :DCankanı hiç unutamam birde onların bi eldivenleri vardı
    meşhurlardı yas kış giyiyolardı sonra ismail aldı o eldiveni klip cekcem diye bi aldı ünlü oldu zaten.. :D
    Üye
    brutalymusic
    Tarih
    14 Nisan 2010
  • Anket Günde kaç saatinizi GaRaJ'da geçiriyorsunuz?

    Benle braber yaşlanan bir anket daha :D
    Üye
    brutalymusic
    Tarih
    14 Nisan 2010
  • Demo Hayalet Nota - Hayalet Nota

    Sound gayet temiz ve hoş. Lakin diğerlerininde dediği gibi soz konusunda birazdaha uğraşırsanız çok daha iyi olucak. Şimdiden başarılar diliyorum :)
    Üye
    irem_nilsu
    Tarih
    14 Nisan 2010

Anket

aliananias sorar:
Yeni grubumuza isim arıyoruz fikriniz varsa mesaj da gönderin lütfen...
  • Loading
  • Elevator ride men
//www.garaj.org