bence elvis presley bu müziği çooooook iyi yapıyor.adamdaki ses süper.zaten PLAKları en çok satan kişi.albümleri en çok satan 2. kişi.sıralama söyle
1-The Beatles(o kesin zaten.bazı yerlerde şöyle geçer:The beatles zamanında isadan daha popüler olmuştur ;))
2-Elvis Presley(King of Rock N' Roll)
3-Led Zappelin(fazla söze gerek yok.bonzo ve page alır götürür.plant de çok iyidir.)