Yorumlar

  • Video DrummingStuff 2009 BackStage Teaser 2

    Merakla bekliyoruz...Introdaki gitar solosu kimin acaba bilen var mı, steve vaiye benziyor ama bulamadım bir türlü...
    Üye
    Serhaz
    Tarih
    9 Nisan 2010
  • Anket Aralarından en iyisi hangisi?

    Lars ve Mike çok tanındıkları için aldı bu kadar oyu. Eminim oy verenlerin hepsi diğerlerini duymadıklarından direk bu ikisini işaretlemiştir :D
    Üye
    irem_nilsu
    Tarih
    9 Nisan 2010
  • Anket pop-alternatif rock için hangisi daha uygun?

    Rock ve metal türünde bayan vokal olmaz diyen zihniyetin kor zihnini iyice torpüleyip bitkisel yaşama sokmak lazım. Hristiyanlık doğarken ve gelişirken bilimle uğraşan kadınları bu 'cadı' diyip soyutlamakla eşdeğer bir zihniyet.
    Üye
    irem_nilsu
    Tarih
    9 Nisan 2010
  • Anket Rock And Roll 'u Kim Yaratmıştır ?

    bence elvis presley bu müziği çooooook iyi yapıyor.adamdaki ses süper.zaten PLAKları en çok satan kişi.albümleri en çok satan 2. kişi.sıralama söyle
    1-The Beatles(o kesin zaten.bazı yerlerde şöyle geçer:The beatles zamanında isadan daha popüler olmuştur ;))
    2-Elvis Presley(King of Rock N' Roll)
    3-Led Zappelin(fazla söze gerek yok.bonzo ve page alır götürür.plant de çok iyidir.)
    Üye
    Legolas_624
    Tarih
    9 Nisan 2010
  • Anket En iyi metallica albümü?

    hepsi süper diyemiyorum çünkü load ve st. anger bence çok kötü. kill'em all da bence kötü.justice for allda da onedan başka güzel şarkı yok bence.geriye master of puppets,rtl ve black album kalıyor.master of puppetsı da eledim.(ayıp oldu ama.benim tarzıma uygun olanlar bu ikisi).Geriye RTL ve Black kaldı cevap ise bayağı bir farkla black album.3-4 kral şarkı alıp götürüyor.enter sandman,nothing else matters,unforgiven,sad but true,wherever I may roam çok iyi bunlar.ama rtl de çook iyi.For Whom the Bell Tolls ve fade to black yetiyor.
    Üye
    Legolas_624
    Tarih
    9 Nisan 2010
  • Üye
    Maidenhead
    Tarih
    9 Nisan 2010
  • Edevat Washburn - Nuno Bettencourt Model N2

    N1 ilk elektrogitarımdı. Fıstık yeşiliydi ve studyo kanal kayıtta power chord partisyonlarında acayip iş çıkardı..Çok sevdim ama sattım sonra...Çok güzel gitardı Nuno Bettencourt serileri...Her seviyeye hitap eden modeli vardı..N1 2 4 v.s...
    Üye
    emrecam
    Tarih
    9 Nisan 2010
  • Anket En özgün sounda sahip olan müzik grubu sizce hangisi?

    Legolas sen ölmelisin senin aldığın oksijen zarar
    Üye
    Maidenhead
    Tarih
    8 Nisan 2010
  • Üye
    Maidenhead
    Tarih
    8 Nisan 2010
  • Anket En iyi albüm?

    Legolas, birader şu saçma sapan yorumlarını kendine saklasan her yerde onlarla karşılaşıyorum sıkıldım artık.
    Üye
    Maidenhead
    Tarih
    8 Nisan 2010
  • Anket Dave Mustaine mi? James Hetfield mi?

    Tek bir cümle ... Dave is god Metallica konserlerinden hatırlayanlarınız vardır :)
    Üye
    taylan12
    Tarih
    8 Nisan 2010
  • Demo Kayboldum - Heracles

    iğrençsiniz nefret ediyorum sizden!
    Üye
    garnizon_cem
    Tarih
    8 Nisan 2010
  • Anket Three Days Grace ?

    A.B.D de ilk 10da cıktı 1. olmustu..
    Ama bildiginiz gibi A.B.D müzik endis. ile Dünya endis. arasında cok fark var genel olarak iyi bi grub...
    Ama anketi yapılıncak kadarda büyütülemez....Yinede fanlarına saygılar.
    Üye
    brutalymusic
    Tarih
    8 Nisan 2010
  • Üye
    _A V C I_
    Tarih
    8 Nisan 2010

Anket

BigZ sorar:
Green Day'in yeni albümü "21st Century Breakdown"ın en iyi parçası Sizce nedir?
  • Know Your Enemy
  • 21 Guns
  • Peacemaker
  • East Jesus Nowhere
  • ?Viva La Gloria?(Little Girl)
  • Horseshoes And Handgrenades
  • American Eulogy (Mass Hysteria/Modern World)
  • Dinlemedim
//www.garaj.org