megadeth çok kötü.ona oyumu s..ler vermem.slayer çok iğrenç berbat lanet olası bir tarzı,asla dinlemeyeceğim,hiçbir kuvvetin dinletemeyeceği tarzı en iyi yapan grup ama.oyumu ona vermem.ben bir metallicacı olarak metallicaya verdim.metallicanın death magnetic albümü de fena değil.bence metlalicanın her şarkısı dinlemeye değer.metallicanın en kötü şarkısı,slayer veya megadethin en iyi şarkısından daha güzeldir.ayrıca metalika ne demek.metallicanın türk versiyonu mu??