Yorumlar

  • Anket Hangi solo daha yarmış?

    Mutluhan, solo kavramının içine etmişsin. Yok sweep yok tapping falan. İsterse bütün teknikleri aynı anda amuda kalkarak uygulasın, o soloda duygu yoksa solo falan değildir o. İnce oktavlı notalar dizisi olur çıkar. Soloda duygu olmazsa olmazdır. Benim cevabım şıklar arasındaki Comfortably Numb.

    Metallica mevzusuna gelirsek, Metallica taptığım grup diyebilirim. Anketlerde her mevzuda Metallica'ya atlanması benimde hoşuma gitmiyor. Metallica'nın M'sinin yarım çizgisini bilenler çok piyasada ve tabii Metallica'ya bok atanlarda aynı derece. Metallica ve diğerleri vardır benim için ama Comfortably Numb'ın olduğu yerde One demem. Şimdi Metallica ve diğerleri lafıma da bok atanlar olacaktır. Peşinen cevap veriyorum; size ne kardeşim? Adamların her şarkısı bana istediğim duyguyu ve çoşkuyu veriyor mu, veriyor. Bitmiştir. Hele ki bünyesinde James Hetfield gibi birisini barındıran gruba bu kadar boku nasıl atıyorlar anlamış değilim.

    Malmsteen20, sende bilmeden sallama moduna girmişsin. Metallica'ya bok atmadan önce Metallica'yı bilin. "(ki o soloların çoğunu kirk değil metallica'nın gitar teknisyeni şimdi adını hatırlayamıcaım amca yazmıştır.kirk solo yazmaya black albümüyle başlar ki esas sololar kill m' all,right the lightning,master of puppets ve and justice for all albümündedir)" demişsin. Kirk'ün her albümde soloları vardır. Fade to Black mesela. Ayrıca mantıksızlıktan öte bir şey yazmışsın. Gitar teknisyeni soloları yazmışmış, git bokunla oyna =D Metallica sololarının %60'ı James'e, %40'ı Kirk'e aittir. Bilmeden sallamayın.
    Üye
    Bandidas
    Tarih
    1 Nisan 2010
  • Demo Murat Fırat Cavkaytar - Evleneceğim Kadın - mfc

    şarkı çok duygulu olmuş ayrıldığınıza üzüldüm
    Üye
    sentez_pk
    Tarih
    1 Nisan 2010
  • Demo Son Öpücük - Ceren Çalıkuşu

    girişte tam bu ne diyecekken tüylerim diken diken oldu çok başarılısınız
    Üye
    sentez_pk
    Tarih
    1 Nisan 2010
  • Üye
    sentez_pk
    Tarih
    1 Nisan 2010
  • Demo kendine iyi bak - bozuk plak

    çok başarılı tebrikler
    Üye
    sentez_pk
    Tarih
    1 Nisan 2010
  • Üye
    irem_nilsu
    Tarih
    1 Nisan 2010
  • Anket Aşşağıdakilerden gitaristlerden hangisi siz olmak isterdiniz

    başkası olma kendin ol, böyle çok daha güzelsin.
    Üye
    DTozan
    Tarih
    31 Mart 2010
  • Anket Türkiye'nin en büyük metal yıldızı kim?

    oha diyorum ve utanıyorum...metal değil rock bile yapmıyorlarken böyle diyorsunuz ya ne diyeyim.gerçekten istersen necrophagist var cenotaph var blacktooth var asafated var vs vs...
    Üye
    Mutluhan
    Tarih
    31 Mart 2010
  • Edevat Washburn - xb125

    dip gürültüsü biraz fazla, ama yeni başlamak isteyenler için iş görür.
    Üye
    yeniharman
    Tarih
    31 Mart 2010
  • Parça Metallica - Unforgiven 2 (Türkçe Çeviri)

    unforgiven 1 daha iyi 2den
    Üye
    Legolas_624
    Tarih
    31 Mart 2010
  • Anket Sizce en iyi baterist???

    led zeppelin gibi bi köklü grubun dünyaca ünlü ve şıklarda saydığın lavuklara ilham olmuş bi adamın yani bonzo nun şıklarda olmaması beni çok şaşırttı...bence sen bu adama bi göz at sonra anket yap...
    28 Mart 2010 Pazar | Yazan: black blueser


    bu şıklardakilere kötü mü diyosun??ilginç..
    Üye
    kirk-_-james
    Tarih
    31 Mart 2010
  • Anket Sonisphere festivaline gitme sebebiniz??

    bu arada anthrax'ı yanlış yazmışım
    Üye
    akif_yzb
    Tarih
    31 Mart 2010
  • Anket Sonisphere festivaline gitme sebebiniz??

    bak orda diğer diye bi şık var.. onu işaretleyebilirsin.. haa yok alice in chains illa olacak diyosan bi ankette sen aç ;) iyi günler
    Üye
    akif_yzb
    Tarih
    31 Mart 2010
  • Anket Sonisphere festivaline gitme sebebiniz??

    manga tamamen geyik bilginize :D:D
    Üye
    akif_yzb
    Tarih
    31 Mart 2010

Anket

linde_ sorar:
En sağlam Kanada black grubu ?
  • Sorcier Des Glaces
  • Forteresse
  • Nordicwinter
  • Miasma
  • Monarque
  • Black Messiah
  • Diğer
//www.garaj.org