Yorumlar

  • Anket Dream Theater'ın en kötü şarkısı?

    Neyi kötüymüş abi Forsaken şarkısının ? Hastayım lan o şarkıya :D
    Üye
    Disturbed_6
    Tarih
    27 Mart 2010
  • Anket Sonisphere festivaline gitme sebebiniz??

    alice in chains ilk defa türkiyeye geliyor... ve burada adı bile geçmiyor...
    Üye
    whipping_boy
    Tarih
    27 Mart 2010
  • Anket Türkçe rap piyasasını nasıl buluyorsunuz ?

    merhaba arkadaşlar ben gangsta müzik yapan bi rapperım yani hip hop kültürünün en ağır unsurunu içeriyorum rap e hakaret gelmiş rap müzik değildir die olabilir o sizin düşünceniz ama kusura bakmayında herkesin haddini bilmesi lazım hiç aynada kendinize baktınızmı bi rapperla bi emo yu karşılaştırın bakın hangisi insana benziyo ayrıca rockerlara acıyorum gerçekten bu kadar iğrenç kafa şişirici bi müzik tarzı bilmiyorum yani(müzik tarzı) bi insan neden rock yapıyo bilmiyorum şimdi diceksiniz sen neden rap yapıyosun rap yapmak basit bişey değil sizin deyişinizle bi ritme şiir okuma oku o zaman bakalım nasıl olcak bi kere o ritme göre bi söz yazabilcenmi acaba onu merak ediyorum marifet okumakla değil flowuna ritim akışına bağlı rock gibi 10 sn boyunca patlıyana kadar bağırma değil yani rap yapabilmek için hayatta bi şeyler yaşaman lazım siz neler yaşadınız acaba bi değerlendirin kendinizi yaşamış olabilirsiniz ama ne kadar derinden yaraladı işte rap müzik o derin yaraya yama oluyo kin nefret sevgi veya başka şeyleri şarkına aktarıyosun (anti emoyum)-(bloodz üyesiyim) diceklerim bu kadar son olarak renkler ve zevkler tartışılamaz
    Üye
    spoonks
    Tarih
    27 Mart 2010
  • Anket Hangisi?

    Türkiyede virtiöz diyebileceğimiz yegane gitarist ,zaten başkada çok fazla yok, SERDAR ÖZTOP'tur. Bunlar yanında çerez kalır
    Üye
    cglrnbl
    Tarih
    26 Mart 2010
  • Anket Sonisphere'a performansıyla damgasını vuracak grup sizce hangisi?

    Bu festivalde olay olacak yegane grup MEGADETH'tir. Adamlar kaç yaşına geldi hale çatır çatır çalıyorlar üstüne üstük "leviathan" arkadaşında dediği gibi adamlar gün geçtike dahada iyileşiyorlar. Son albümleride çok iyi. Ama onlardan en çok bi tornado of souls dinlemek için can atıyorum:d

    Metallica zamanında iyiydi 80 ler ve 90 ların başında ama artık o canlı performanslarından eser kalmadı istanbul konserini veya başka konserlerini izleyince adamların çoğu yerde yanlış çaldığını bazen metronoma bile uymadığını görüyorum. Ama bunu onları kötülemek için söylemiyorum. Adamlar sonuçta metal camiasında bir kült haline gelmiş. Sadece yaşlılığın canı cehenneme diyorum.
    Ayrıca bu konserde son albümleri death magneticten bir sürü şarkı çalacaklar buda bi o kadar kötü bir haber çünkü adam gibi şarkı nerdeyse yok.

    Onun dışında Black Tooth'tan herkesi coşturmasını bekliyorum adamların zaten amerikada amerikada Türkiyeden daha ünlüler. Amerikan radyolarında şarkıları çalıyor. Bunu da sahne performanslarına borçlular. Foça rock tatilinde beni fazlasıyla coşturmuşlardı burada onlardan 10 kat daha iyi bir performans bekliyorum.

    Ama yine festivale metallica tişörtleri ile gelcek bi sürü insan olacağını düşünüp üzülüyorum
    Üye
    cglrnbl
    Tarih
    26 Mart 2010
  • Anket En özgün sounda sahip olan müzik grubu sizce hangisi?

    pink floyd yaptığı iğrenç ötesi müzikle bence de en özgünü.çünkü bu kadar iğrenç müzik herkes yapamaz.sadece 2 rakibi var onlar da ismail yk ve ajdar en özgün 3 isim bu.eğer anket hangisi iyi olsaydı cevap açık ve net M E T A L L I C A
    11 Mart 2010 Perşembe | Yazan: Legolas_624


    bunu hangi ruh halinde yazdığını bilmiyorum fakat bu dediklerin kadar saçma bi yorum daha görmedim :) Metallica hariç hepsi diyorum bende
    Üye
    bcm99
    Tarih
    26 Mart 2010
  • Anket Gitara yeni başlayan birisi için Klasik Gitar mı Akustik Gitar mı???

    klasikle başlanmalı, çünkü akustik çalmak klasikten daha zordur teller serttir acıtır. hele yenı baslayanı gitardan sogutabilir.
    Üye
    Mstfztrk
    Tarih
    26 Mart 2010
  • Anket Metallica yeni albüm çıkarsın mı?

    herkes son 2 albüm şöyle böyle demiş ama metallica 1991 de black albümden sonra zaten bitmiştir... piyasanın istediğini veren sistem grubu olmuştur... şarkı sözlerinden gitar tonlarına ve imajlarına kadar herşey değişmiştir... metallica 1983-1991 bana göre..

    st.anger konusun da bişey demem ama herhalde sen death magnetic albümünü dinlemediğin için böyle konuşuyorsun o adamlar bikere metal müziğin hele heavy metal in günümüze bu şekilde gelmesini en büyük sebeplerinden birisidir metallica ile ilgili bi anket görünce hemen ... atmaya çalışmayın
    Üye
    __metallica___
    Tarih
    26 Mart 2010
  • Üye
    maske_75
    Tarih
    26 Mart 2010
  • Anket Mor ve Ötesi'nin en güzel şarkısı hangisi?

    hepsi çok iyi ama en iyisi bir derdim var.sonra "uyan".
    Üye
    Legolas_624
    Tarih
    25 Mart 2010
  • Üye
    Legolas_624
    Tarih
    25 Mart 2010

Anket

kafisokaf2 sorar:
Perfect Strangers isimli parçayı hangi gruptan dinlemeyi tercih edersiniz ?
  • Deep Purple
  • Dream Theatre
//www.garaj.org