yuh ya linikn park kadar alternative rock'I ve nu metali iyi yapan grup var mı dandikmiş de bilmem ne.bu tarzı sevmiyorum de o zaman.bunlar kötü değil.mesela slayer en iyi death metal(sanırım.hiç dinlemem).ben death metal hayatta dinlemem.yani slayer dünyanın en iyi grubu da olsa tarzı ters.ama kötü demem.o dalın iyisidir.ama tarzı kötü derim.ayrıca yok slayer iyi değil şu iyi tartışmasına girmeyin öyle aklıma o geldi.