ben şahsen bateri derim ama frankofon nedir bilmiyorum.şimdi ben o gerip şeyden mi oldum :D.ayrıca benim bildiğim davulcu davul çalar.bayramda para toplar :P.bateri farklıdır onda çan zil mil var.
yani bass gitar mı elektro mu desen belki anlarım ama niye marka veriyon.hani a elektro mu b elektro mu desen anlarım.ama sen messiyle LeBron jamesi karşılaştırıyon.hangisi daha iyi diye
banane bu grptan ya.adam gibi grup yok sanki.bunu dinleyeceğine türk grup dinle.mor ve ötesi dinle kurban dinle.bunların şarkı yaptığından bile emin değilim çünkü wikipediada bile böyle birşey yok
Bartolini var şu an MTD'min üzerinde ama Nordstrand'lerin en güzel manyetikler olduklarını düşünüyorum. Aero ve Lindy Fralin'i bulup da denemek nasip olmadı tabi :)