ya slayer nasıl dinlenir anlamıyorum ya.adamın tek yaptığı çığlık atmak g...nü yırtıp bağırmak ama dinleniyo nasıl bişey anlamam.bu arada metallica cevabım.ama ben ce en iyi metallica şarkısı değil master of puppets.hatta bence çok kötü.sadece solosu sağlam.sözleri dandik geliyo bana.en iyisi fade to black
14 Mart 2010 Pazar | Yazan: Legolas_624
bence ozzy osbourne. çünkü hırslı olmasaydı gerçekten o berbat sesiyle hala şarkı söylüyor olmazdı.
5 Ağustos 2009 Çarşamba | Yazan: _FaLaGaR_