arkadaşım 90ların en iyi ve en özgün alternatif rock gruplarından birinin anketini yapmam niçin seni böyle rahatsız etti anlayamadım.
opeth de pek çok müzikseverin takdir ederek dinlediği bir grup.onun da anketlerini yapılır kaldı ki ben sana bulaşmış değilim.
nickinden anladığım kadarıyla bir bas çalıcısın.les claypool gibi ön yargıları kırmış bir adamın ön yargıları kırmış grubuna sempati göstermen gerekiyor böyle "lolo" yapıyorsun.anlayabilmiş değilim.
neyse hadi 4 teli tındırdatmaya devam et sen bu kafayla ;)