şimdi şuna karar veremedim; "slipknot mı les den özenti? yoksa les mi slipknot dan?" sadece kafama takılan ve bir haftadır aklımdan çıkaramadığım bir soru .. :D
öyle.. ee ben de dünyanın en grubu olsaydım , gelmiş geçmiş en büyük turneyi yapsaydım , albümlerim daha çıkmadan sipariş edilseydi , ben de garanti on bin isterdim :D ee iki bin kişiye mi konser verecek herifler :D
metropolis i hiç denemedim ama recordium gerçekten kaliteli. ekipman olsun akustik olsun gayet tatmin edici. son zamanlarda provalarımı taksimde yapıyorum ama recordium ayarında bir yer hala bulamadım diyebilirim.