Yorumlar

  • Anket En sevdiğinin solist hangisi?

    hiçbirini tanımayanları esefle kınıyorum.sadece isim olarak tanıyamazlar zaten grup olarak tanımamak imkansızdır.bu siteye üye olmayı bilebilecek kadar aklı olan bir insan metallicanın ve linkin parkın varlığını %10000000 bilir.soruya gelince.ibence çok zor soru.ayrıca şıklarda axl rose en büyük eksik.cevaba gelince james ya da cheester.ama cheester daha iyi bence ama james da çok iyi ikisi de iyi.çoooooooook zor bi soru yani en zor matematik sorusundan daha zor bence.cheestera ben inanamadım en başta.numbı herhalde 2 solist var bi o bi o sölüyor zannettim adamdan bi ipince ses geliyor bir de çook kalın hırıltılı ses falan geliyo.bağırıyo.hertürlü ses geliyor.cevabıım james oldu.ama pişmanım sonuca baktım hiç cheester yok şimdi olsa cheester yaparım
    Üye
    Legolas_624
    Tarih
    14 Mart 2010
  • Anket Hangi 90'lar yıldızını daha çok beğeniyorsunuz ?

    mark sandman.
    insanın içine işleyen sesi, yazdığı belki de dünyanın en anlam yüklü şarkı sözleri..
    89 yılında kurulan amerikalı grup morphine'in solisti mark sandman, grubunun 99 yılındaki avrupa turnesinin italya ayağında sahnede kalp krizi geçirerek hayatını kaybetti.

    jeff buckley'i bile doğru dürüst bilmeyen adamların arasında yaşıyoruz.o nedenle mark sandman'ı bilmeyen "müziksever"lerin varlığını da kabullenmek durumundayız.

    ancak biraz araştırın.bir kaç şarkı dinleyin.2 canlı performans izleyin.

    sonra bana diyin cobain mi sandman mı..
    Üye
    Oysterhead
    Tarih
    14 Mart 2010
  • Anket Prodigy'nin "Invaders Must Die" albümü hakkında ne düşünüyorsunuz?

    bu ne ya önüne gelen anket yapıyo bunu dinledin mi bu nasıl bilmem ne bilmem ne.bende yazcam artık bizim sınıftaki muhittini dinlediniz mi diye yeter artık bea :D
    Üye
    Legolas_624
    Tarih
    14 Mart 2010
  • Anket Rammstein Türkiye'ye gelirse gitmek ister miydiniz?

    geliyo zaten 25 haziranda ama eğer metallica için gidersem o başladığında o iğrenç ötesi şarkılarını duymaktansa kulağıma kulaklığı takıp sonuna kadar müziği açıp kafamı gömüp ajdar dinlemeyi tercih ederim.çünkü megadeth,slayer,Rammstein vb. nefret ederim.iğrenirim.işleri güçleri belaltı zaten bunların :D
    Üye
    Legolas_624
    Tarih
    14 Mart 2010
  • Anket Alexi Laiho hangisinde daha iyi?

    hiç sevmem kendisini
    Üye
    Legolas_624
    Tarih
    14 Mart 2010
  • Üye
    Legolas_624
    Tarih
    14 Mart 2010
  • Anket Gelmiş geçmiş en iyi davul solo hangisi ?

    aslında moby dick tek başına çok götürmüyo beni başka diyarlara ama led zeppelinin şarkılarında john'un hızlı şekilde vuruşları çok hoşuma gidiyo.mesela stairway to heavenın solosunun sonundan itibaren baterisi manyak derecede kulağa hoş geliyo.davul patlıcak gibi oluyo.çok sert vuruyor.
    Üye
    Legolas_624
    Tarih
    14 Mart 2010
  • Anket hangisi daha iyi?

    hiçbirini tanımam.zaten black metal sevmem death metal sevmem.nefret ederim.ajdardan daha kötüler :D.o derece yani
    Üye
    Legolas_624
    Tarih
    14 Mart 2010
  • Anket Metal müzikte efsane budur!!! dediğiniz şarkı???

    ya slayer nasıl dinlenir anlamıyorum ya.adamın tek yaptığı çığlık atmak g...nü yırtıp bağırmak ama dinleniyo nasıl bişey anlamam.bu arada metallica cevabım.ama ben ce en iyi metallica şarkısı değil master of puppets.hatta bence çok kötü.sadece solosu sağlam.sözleri dandik geliyo bana.en iyisi fade to black
    Üye
    Legolas_624
    Tarih
    14 Mart 2010
  • Anket Sizce Metallica'nın en iyi şarkısı hangisi?

    unforgiven 1 olmalıydı listede.ayrıca fade to black bence en iyi 3 şakısından biri.master of puppets bence çok kötü bi şarkı.cevaba gelince bunların arasından one olur.ama gelnelde fade to blacktir.sözleri melodisi solosu hem slow kısmı hem hareketli kısmı one'dan daha güzel.en sevdiğim kısmı death greets me warm now i'll just say goodbye.unforgiven da olağanüstü güzellikte.never free never me so ı dub thee unforgivensüper bu kısmı.nothing else matters çok slow kaçıyo bana
    Üye
    Legolas_624
    Tarih
    14 Mart 2010
  • Anket şu gruplar şeytan üçgeni olsaydı senin bindiğin gemi hangi köşeye yakın olurdu?

    bu anketi böyle hazırladığına göre üçüncü köşe en sevdiği köşe olan ismail yk köşesi olsa gerek..

    bu arkadas da cok mantıklı ..
    Üye
    öztürkpark
    Tarih
    14 Mart 2010
  • Anket Bekçi hakkında ne düşünüyorum neler yapsın :)

    "yalaka yalaka sana bir çift sözüm var : hiç bir şey kaçmaz benden arkamda gözüm var!" demiş şair
    Üye
    öztürkpark
    Tarih
    14 Mart 2010
  • Anket Taverna müziğinin en iyi sanatçıları kimlerdir?

    siz gidin rak rap pop fantazi dinleyin ne anlarsınız arabesk ten turku den NOSTALJİDEN bi bok bilseniz anlamlı muzikler dinlersiniz hergun bi pop su pezevnk cıkıyo
    Üye
    recep111
    Tarih
    14 Mart 2010
  • Anket progressive müzik deyince akla gelen grup?

    Rush, Camel, Toto, Pink Floyd seçeneklerde olmalıydı.
    Üye
    DTozan
    Tarih
    14 Mart 2010
  • Üye
    DTozan
    Tarih
    14 Mart 2010
  • Anket hangisi favoriniz?

    hiç biri
    Üye
    erhandüzelten
    Tarih
    14 Mart 2010
  • Anket Beirut'un en hoş şarkısı?

    Düzelteyim.. The flying club cup albumünden "In the mausoleum".
    Üye
    wren
    Tarih
    14 Mart 2010

Anket

coburn sorar:
Ankara'nın en iyi stüdyosu hangisi?
  • Detay
  • Mars
  • D
  • Deep
  • Feedback
  • Bona
  • Menküer
  • NB
//www.garaj.org