1.bu anket çok saçma.bu soru saçma.
2.şıklar çok saçma.mesela guns n' rosesın en iyi şarkısı sweet değil genele bakarsak.bence öyle ama.sonra r.e.min en iyi şarkısı losing my religiondır.
3.sonuç çooook saçma.bu salak grup nasıl dinleniyor bilmiyorum.(pink floyd).
4.çok eksik var.en önemlisi metallica nothing else matters sonra smells like teen sprit nirvana eksik.saçma olanlar var şıklarda.en önemli eksik diğer şıkkı ayrıca