2010 yılında hala metallica deyen varsa allah aşkına bir kendine gelsin. 2008 de izledik, youtubedan da izleyin ne lars düzgün ritm atabiliyor ne de james detone olmadan iki kelam şarkı söyleyebiliyor. solo desen herifler gitar çalmayı unutmuş ne solusu!
damgasını vuracak iki grup megadeth ve rammsteindır.
megadeth 2008 mayıs dvd si blood in the water ı indirin izleyin, herifler makine gibi, eski megadeth kadrolarından hiç biri bu kadar düzgün çalmıyordu konserlerde
rammstein ın sahne şovları zaten efsane.. ayriyetten onlar da nizami çalıyorlar..
şu ankete bakarak sonisphere de ne kadar leş, apaçi, kro bir ortamın da bizleri beklediği aşikar.. hay metalika girsin bir tarafınıza töbe töbe ya