Yorumlar

  • Anket Iron Maiden ne zaman gelir?

    Iron Maideni istiyorum. Çok istiyorum. Ama niye bu kadar talebe rağmen gelmiyorlar? Maidenn yapma bunu bize!
    Üye
    irem_nilsu
    Tarih
    10 Mart 2010
  • Anket Hangi metal grubunun bi üyesi olmak isterdiniz????

    metallica düşmanı olduğun belli anketör!!!bu kadar da çekememezlik olmaz
    3 Mart 2010 Çarşamba | Yazan: Legolas_624


    Evet metallica düşmanıyım ama nickim kirk-_-james ne tuhaf dimi :D allahm yhaa
    Üye
    kirk-_-james
    Tarih
    10 Mart 2010
  • Anket Sizce en iyi baterist???

    Yemin ediyorum kirk-_-james adlı arkadaşımız beni gülmekten kırıcak. Adam hala joey mi diyor. Beğenemedinmi adam 2001 yılında en iyi baterist ödülünü aldı. Ve inan bana senden çok daha değerli kardeşim. :D Sen daha onun bir tutam saçını satın alamazsın XD
    1 Mart 2010 Pazartesi | Yazan: Arockalypse


    Bana nerden geldin nasıl geldn tuhaf insan :D:D Joey dediğin adam o kadar iyi çalsaydı slipknot gibi bi grupta çalmazdı arkadaşım..ondan daha önde 10larca virtüöz var..onu şıklara makara olsun diye koydum sadece başka bi işe de yaramaz zaten :D
    Üye
    kirk-_-james
    Tarih
    10 Mart 2010
  • Anket En sevdiginiz rock vokal kimdir??

    Axl Rose tabii ki de..ama şıklar eksik ve hatalı..bi kere bruce dickinson heavy metal vokali..dio da rainbowdayken rock vokali diyebilirdik ama onda da heavy metal vokali ağır basıyo..ayrıca böyle bi ankette sebastian bach gibi bi isim de olmalıydı bence..chester bennington diyen arkadaşa da allahtan şifa diliyorum..:d
    Üye
    kirk-_-james
    Tarih
    10 Mart 2010
  • Anket Sonisphere'a performansıyla damgasını vuracak grup sizce hangisi?

    şimdi bu büyük gruplar İstanbul'a gerçekten silinmez bir damga vurup gidecekler. Ama bizim yerli grupların damga vurma olayı ise apayrı bişey :D cidden damgalarını vuracaklar o festivale ' en gerizekalı biziz geçtiğimiz son bir yıl içersinde ve halende devam ettirmekte olduğumuz abuk sabuk işleri gosterebileceğimiz burdan başka büyük bir insan topluluğu yok' diyecekler. Gerçektende gostrecekler :D
    Üye
    irem_nilsu
    Tarih
    10 Mart 2010
  • Anket Hangi gitar daha kaliteli

    tabi ki stagg fenderden daha iyi bence
    Üye
    123z
    Tarih
    10 Mart 2010
  • Anket Hayko Cepkin in brutal vakali sizce nasıl ?

    türkiyede hayko gibi vokal az.hayko kendini kanıtlamışarkadaşlar size susmak düşer
    Üye
    123z
    Tarih
    10 Mart 2010
  • Üye
    ultimatemaster
    Tarih
    10 Mart 2010
  • Anket Favori amfi markanız?

    behringer koymaman büyük hata.bu dünya devini bir an unuttun sayıyorum
    28 Aralık 2009 Pazartesi | Yazan: ccengooo


    Şiddetle + 1
    Üye
    Oysterhead
    Tarih
    10 Mart 2010
  • Anket Metallica'nın yaptığı en rezil albüm???

    iyi bir ses sisteminde dinlendiğinde(mp3 vs. olarak değil) death magnetic albümüne kötü demek çok yanlış olur. Sanırım anketçi birkaç çokbilmişin eleştirisinden etkilenip şıklara death magnetici koymuş ya da metallica son albümlerinde başarısız ve eskiyi aratıyor o halde death magnetic de kötüdür düz mantığıyla şıklara konulmuş olabilir diye düşünmekteyim. Cevap zaten çok açık St. Anger metallicanın yaptığı en ticari ve vasat albümdür.
    Üye
    sektorunkalbi
    Tarih
    10 Mart 2010
  • Anket Hangi Agalloch şarkısı?

    duymadıysan tarzına ters olduğunu ne biliyosun?
    Üye
    irem_nilsu
    Tarih
    10 Mart 2010
  • Anket En iyi metalcore grubu?

    Bullet For My Valentine
    Lamb Of God
    Trivium
    Bunlar metalcore değil bu anketi yapanın metalcore kültürü gerçekten - lerde...En cok hakedenler en az sıralarda...
    23 Ekim 2009 Cuma | Yazan: demigod99


    Pardon da Trivium ve Bullet For My Valentine ne tarz yapıyor? Hadi Trivium da biraz daha heavymetal havası var bazı parçalarında.. Bullet For My Valentine tarzı nedir? Emo de şimdi de bi gülelim :) Bu arada Lamb Of God grubu kendi müziğini "Pure American Metal" olarak tanımlamakta.. Zaten bir arkadaş benden önce söylemiş :) Trivium'un izlemediğim konseri bilmediğim ve çalmadığım şarkısı yoktur o kadar hayranıyım yani.. Trivium'un doom yaptığını da burda gördük ya vay bee... Trivium'a doom diyen zihniyet tarzlarla ilgili hiç yorum yapmasın.. Sonuç olarak buradaki bütün grupların tarzı Metalcore olarak geçiyor.. Trivium ve Bullet For My Valentine zaten kendilerini metalcore olarak tanımlıyor bir kesimin emo dediği Bfmv emoyla alakası olmayan ve nefret eden bir grup diyebilirim.. Konserlerinde de pek az emo görürsünüz.. Gruba emo yakıştırmasının yapılmasının sebebi kanımca "all these things I hate" ve "tears don't fall" kliplerindeki hatun kişilik...
    Üye
    xx_kaan_xx
    Tarih
    10 Mart 2010
  • Parça Metallica - Turn The Page (Türkçe Çeviri)

    harika... daha başka ne denir ki(?)
    emeğe teşekkürler
    Üye
    snakesolid
    Tarih
    10 Mart 2010
  • Anket Türkiye'nin en büyük metal yıldızı kim?

    Abi sert eleştiri yapmıyım yapmyım diyorum ama çömezler anket yapmasınlar lütfen.metalden anlamayan bi adam görse şeboyu metalci sancak :Dyazık vallahi yazık...Çogu bunun gibiler ney icin dinledikelrini bile bilmiyolar yazık.
    Üye
    brutalymusic
    Tarih
    10 Mart 2010
  • Anket Garajdaki anketler sizce nasıl ?

    sende bende bu saçmalığa katılıyoruz o zaman ;)
    Üye
    Chloralhydrat
    Tarih
    10 Mart 2010

Anket

Edgeman sorar:
Sizi en çok \'etkileyen\' Metallica albümü hangisidir?
  • Kill Em All
  • Ride The Lightning
  • Master of Puppets
  • And.. Justice For All
//www.garaj.org