marty hakkında bir şey bilmediğin ortada.tornado of souls'un solosunu paylaşmıyor bunu bile bilmiyorsun.holy wars'un solosu zaten mustaine'in yazdığı bir solo.dinleyerek 2sinin stilleri arasındaki farkı anlayamıyorsan o senin sorunun.bana kalırsa marty'nin solo albümlerini ve cacophony'de yaptıklarını dinlemelisin.hani kıyaslamaya gerek yokmuş ya.katılıyorum.marty kirk gibi adamlarla kıyaslanamaz.çünkü onlardan çok daha yaratıcı ve yetenekli.
8 Mart 2010 Pazartesi | Yazan: Mutluhan
Kirk hakkında da snn bişy bilmediğn ortada..sen şimdi ride the ligthningin solosuyla tornado of soulsn solosunu mu karşılaştırıyosun??master of puppets,creeping death,fade to black bunları söylemiyorum bile çok ağır gelirler de altından kalkamaz sonra...