Yorumlar

  • Anket Türkiye'de en iyi rock grubu Duman mı?

    Dumana laf yok arkadaşlar beğenmeyen dinlemez !! adamlar klasik rock , türk ezgileriyle harmanlayarak grunge türüne yeni bir tat getirdi. Metalciler çekemiyor diye kötülemek yersiz....
    Üye
    man_in_the_box
    Tarih
    9 Mart 2010
  • Anket Seçim yapma şansınız olsa kimin gibi çalmak isterdiniz?

    keşke diğer diye bi buton koysaydın..ben yngwie malmsteen derdim şahsen :D
    Üye
    cofandcob
    Tarih
    9 Mart 2010
  • Anket hangisi favoriniz?

    cradle iyidir candır :D
    Üye
    cofandcob
    Tarih
    9 Mart 2010
  • Anket Nevermore 'un en baba elemanı ?

    Jeff Loomis ve Warrel Dane. Ayrım yapamıyorum ikisi de mükemmel.
    Üye
    Xiphoid
    Tarih
    8 Mart 2010
  • Anket Chuck Schuldiner yaşıyor olsaydı?

    en iyi olmakla bir ilgisi yok...Her albümde yeni elemanlar ve her albümünde kendini aşan bir grup..bilmem haberiniz var mı Control Denied'ın son albümü çıkacak yakında...Chuck'ın son kayıtlarını içeriyor...ve Chuck'ın vasiyeti bu albüm...sanırım yine çıtayı biraz daha yükseltecek bir albüm...bu arada Chuck nasıl bir dahi ise,Death ve Control Denied'ın elemanlarıda çok çok iyi müzisyenlerdi...onların hakkı da yenmemeli
    Üye
    frantic_jj
    Tarih
    8 Mart 2010
  • Anket Hangisinin attığı sololar daha yarmış???

    Yha tornado of souls demişsn..megadethdeyken yazdı bunu..peki soloları niye tek başına atmıyo bu herif??niye dave'le paylaşıyo??Holy wars'ta soloyu kim atıyo o mu dave mi???dediğiniz kadar hayvani olsa soloyu tek başına götürürdü heralde bkz.Kirk Hammett,Dimebag Darrell,Tony Iommi...
    6 Mart 2010 Cumartesi | Yazan: kirk-_-james

    marty hakkında bir şey bilmediğin ortada.tornado of souls'un solosunu paylaşmıyor bunu bile bilmiyorsun.holy wars'un solosu zaten mustaine'in yazdığı bir solo.dinleyerek 2sinin stilleri arasındaki farkı anlayamıyorsan o senin sorunun.bana kalırsa marty'nin solo albümlerini ve cacophony'de yaptıklarını dinlemelisin.hani kıyaslamaya gerek yokmuş ya.katılıyorum.marty kirk gibi adamlarla kıyaslanamaz.çünkü onlardan çok daha yaratıcı ve yetenekli.
    Üye
    Mutluhan
    Tarih
    8 Mart 2010
  • Anket Sahne performası en yüksek olan nostalji grup?

    arkadaşlar!! çok yanlış şeyler biliyosunuz :D Led Zeppelin hayatımın gruplarındandır ancak sahnede entrümanlarını ilk kıran adamlar The Who elemanlarıdır..The Who iyidir yani :D who?
    Üye
    slashist
    Tarih
    8 Mart 2010
  • Anket Ibanez'in en sevdiğiniz gitarı?

    PGM..yani paul gilbert signature ü müthiş..hakikaten çok çok iyi.tonları,rahatlığı,şekli..müthiş yani,anlayın işte :D
    Üye
    slashist
    Tarih
    8 Mart 2010
  • Üye
    erhandüzelten
    Tarih
    8 Mart 2010

Anket

reza sorar:
beğenildiği itiraf edilemeyen şarkılar (1,2,3 siz doldurun oy önemli değil) umarım admin onaylar
  • 1 şudur
  • 2 şudur
  • 3 şudur
//www.garaj.org