Yha tornado of souls demişsn..megadethdeyken yazdı bunu..peki soloları niye tek başına atmıyo bu herif??niye dave'le paylaşıyo??Holy wars'ta soloyu kim atıyo o mu dave mi???dediğiniz kadar hayvani olsa soloyu tek başına götürürdü heralde bkz.Kirk Hammett,Dimebag Darrell,Tony Iommi...
6 Mart 2010 Cumartesi | Yazan: kirk-_-james