sweep picking.ama hödük gibi daridiri sweepler değil.jason becker,jeff loomis gibi bir duyguya sahip sweepler.onların parçalarını daha çalamıyorum ama :D
bendim.
ne saçmalıyosun ya sen, adı üstünde 'grup'. james aynı anda 2 gitar bas davul mu çalıyo, ya da kirk ya da lars, ha? metallica'yı metallica yapan bu elemanların hepsiydi.
şöyle sorular sorulmuyo mu, şeytan diyo yaz altına ağız dolusu küfür.
arkadaşım sen ne çalıcan, nasıl çalıcan, ne istiyosun, hangi sound u seviyosun.. hiiiçç, hangisi daha kullanışlı. ya bi yürü git işine, sen bu kafayla git cort çal. bu gitarlar sana fazla
heh işte mal gibi anketler afedersin abicim bu adamın anketlere hastayım takip edin derim:D
ben kendim gibi çalmak isterdim herkesinde yapması gereken o onun bunun özentisi olmanın bi anlamı yok..
6 Mart 2010 Cumartesi | Yazan: blue_boy_blues
kimse ben kendim gibi çalıyorum diyemez, her gitarist başlarda ve daha ilerde herkesten bişeyler alır. tam kıvama geldikten sonra kendi gibi çalmaya başlar. kendini bi bok sanıpta "özentilik, ben kendim gibi çalarım" olaylarına girmeyin, kendi rezil müzikalitenizi ortaya çıkarıyorsunuz. burda kimse benim müzik bilgimi sorgulayamaz çünkü kimseyle muhattab olmayacak kadar eminim kendimden. herkes duracağı yeri bilsin, ordan burdan duyduklarıyla şu sayfayı kirletmesin. bi sorunu olan gelsin benle konuşsun ki bi daha ağzını açmasın.
ikinci yorum dikkatimi çektide .. sanki yapılan şarkı aşk şarkısıymış gibi giden sevgili falan demiş... şarkı aşk parçasından çok insanların kurduğu sistemlere yönelik bir isyan niteliğinde ... Pink Floyd zaten tartışılmaz