Şu an da yazıgın comment'ı google da aradım ve onunla ilgili çıkan tek sonucun garaj.org da oldugunu görmeni isterdim :) denemesi bedava :)
Pardon Metallica artık yok peki sizin albümlerinizi nerden dinleyebiliyoruz ?
Yaran bir Google Search linki verin de ordaki sonuçların herhangi birinden dinleyelim şu albümlerinizi :)
24 Şubat 2010 Çarşamba | Yazan: cagdas_undag
bir arkadaş bir ankete yorum yapmıştı görmüştüm.. "Yumurtanın kötü olduğunu söylemek için yumurtlamaya gerek yok" diye.. Mizahla derin bir anlamı ne güzel birleştirmiş.. Hani "Metallica artık yok" demek için Metallica'yı ezip geçmek gerekmiyor.. Kimseyle değil Metallica'yı kendisiyle kıyaslayalım.. İlk albümlerine bakın son albümlerine bakın "Metallica artık yok" düşüncesine katılacağınızdan şüphem yok.. Alter Bridge, All That Remains, Dragonforce, Trivium vs dinleyin yeni nesli görün yerinizde saymayın.. Her ne kadar ben sevmesem de Metallica'nın vakti zamanında yaptığı çok güzel parçalar vardır ama bu saydığım gruplarda da hayvan gibi virtüözler var solosu da var duygusu da var hani yeni nesil Metallica'ya kafa tutar benim düşüncem de bu.. Metallica'nın tek artısı bugünün yeni neslinin yaptığı müziği 25-30 yıl önce yapmış olmasıdır ama Metallica'nın son 2 albümü Metallica gibi değil bu bir gerçek.. Metallica yalakalığından çıkıp biraz daha objektif bakın.. Saygılar..