desent dostum...üzülüyorum sadece ya...ya herşeyi geçtim tüm cacophony kariyerini..hayvan gibi solo albümlerini...ya bir "Tornado of souls" yazan adam "burdakılerın yanından gecemez" gibi saçma ötesi bir sıfatla nitelenebilir mi ya? Zakk wylde hayvandır efenim...dimebag var sonra unutmayalım onu da...benim favori gitaristim Marty valla,ruhu en çok onda gordugum için..teknikten ezecek adamlar vardır belki
27 Şubat 2010 Cumartesi | Yazan: frantic_jj
Yha tornado of souls demişsn..megadethdeyken yazdı bunu..peki soloları niye tek başına atmıyo bu herif??niye dave'le paylaşıyo??Holy wars'ta soloyu kim atıyo o mu dave mi???dediğiniz kadar hayvani olsa soloyu tek başına götürürdü heralde bkz.Kirk Hammett,Dimebag Darrell,Tony Iommi...